۱۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۱۳۲۳۰۰
با سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی؛

همایش نقش فعالیت های فرهنگی و مهدوی در تولید ملی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش نقش فعالیت های فرهنگی و مهدوی در تولید ملی با سخنرانی دکتر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
دكتر علي لاريجاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش نقش فعالیت های فرهنگی و مهدوی در تولید ملی با سخنرانی علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، عصر امروز در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.
 
بر اساس این گزارش، این همایش به همت هیأت و کانون خادم الرضا(ع) و با حمایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشارد اسلامی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و ستاد جشنواره فرهنگی دهه مهدویت برگزار شد.
 
 در ابتدای این همایش، حسن حیدرزاده مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به ذکر فضایل و مناقب ائمه اطهار(ع) و مولودی خوانی برای امام زمان(عج) پرداخت.
 
 علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، در این همایش در سخنانی، رسیدن به حیات معنوی را یکی از نشانه های مؤمنان دانست و گفت: همه پیامبران الهی تلاش کردند تا مردم را متوجه این معنا کنند که از زندگی مادی بریا زندگی معنوی واخروی خود توشه بردارند.
 
 رییس مجلس شورای اسلامی مهدویت را یک موضوع درخشنده در فکر اسلامی توصیف کرد و با بیان اینکه ادیان دیگر نیز به اصل منجی اعتقاد دارند، ابراز کرد: هرچند فرق اسلامی در برخی جزئیات با اختلاف دارند اما در اصل وجود منجی اتفاق دارند.
 
 در ادامه این همایش حجت الاسلام گل زاده به سوالات و شبهات مطرح شده در باب مهدویت که از سوی حاضرین مطرح شده بود پرداخت.
 
 گفتنی است، هشتمین جشنواره فرهنگی دهه مهدویت با موضوع نقش فعالیت های فرهنگی و مهدوی در تولید ملی از ساعت 17:30 تا 19:30 عصر جمعه در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد./927/پ202/ن
ارسال نظرات