۲۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۱۳۲۸۲۹
آیت الله طبرسی:

توطئه محاصره اقتصادی دشمن با تبعیت از رهبر انقلاب ابتر می‌ماند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی گفت: بهترین راه برای عبور از تحریم های یک جانبه نظام سلطه علیه کشورمان حرکت در مسیر مقام معظم رهبری است.
آيت الله طبرسي

 

به گزارش خبرگزار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی در مازندران امروز در دیدار مسؤولان هلال احمر استان در ساری، با اشاره به این‌که خدمت به هم‌نوع در اسلام بسیار مورد توجه و تأکید قرار گرفته است، گفت: اصول هفت گانه در سازمان هلال احمر برگرفته از اندیشه های ناب اسلامی است. 
وی خدمت به هم‌نوع را یک تکلیف شرعی دانست و خاطرنشان کرد: این وظیفه خطیر وانسان دوستانه در جمهوری اسلامی ایران بر عهده جمعیت هلال احمر است. 
آیت الله طبرسی با بیان این که ارج گذاری به تلاش های شبانه روزی تلاش گران جمعیت هلال احمر یک ضرورت مهم است، خاطرنشان کرد: فعالان این عرصه در مواقع بحرانی همه توان خود را برای کمک به همنوع خود به کار می گیرند. 
وی ایثار را مهم ترین ویژگی فعالان عرصه هلال احمر کشورمان دانست و تصریح کرد: کارکنان این سازمان مردمی بدون هیچ ادعایی و در صداقت کامل همواره در جهت کمک به هم نوع حاضر بوده اند،کسانی که بدون هیچ ادعایی وارد این گونه عرصه ها می شوند بدون شک پاداش خود را در دنیا و آخرت خواهند گرفت.
 نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری رهبری با اشاره به این‌که کاری که برای رضای خدا صورت گیرد، خستگی ندارد و فرصت ها را از بین نمی برد، اظهار داشت: وظیفه امدادگران هلال احمر خدمت به بندگان خدا است و باید با نیت پاک و خالص انجام گیرد. 
وی صفات موجود در نیروهای جوان داوطلب در جمعیت هلال احمر را برگرفته از فطرت توحیدی آنان دانست و ادامه داد: رویکرد هلال احمر در نظام اسلامی بر اساس مکتب انسان ساز اسلام ناب محمدی است. 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که استراتژی و اهداف جمعیت هلال احمر بسیار بزرگ و گسترده است و محدود به موارد جزیی نیست، خاطرنشان کرد: حفظ کرامت انسان ها اولویت فعالیت این سازمان باید قرار گیرد.
 آیت الله طبرسی هلال احمر را یک نهاد بین المللی دانست و با بیان این که این جمعیت باید فراتر از منطقه و سیاست های کشورها گام بردارد، بیان داشت: شعار صلح در جهان از یک بار معنوی بالایی برخوردار است.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، کار فعالان جمعیت هلال احمر را یک عبادت اجتماعی توصیف کرد و گفت: خدمت جمعیت هلال احمر به آسیب دیدگان و محرومان جامعه کمتر از عبادت نیست.
 آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود بر تقویت جایگاه نهاد رهبری در جمعیت هلال احمر تأکید کرد و بیان داشت: برای تقویت روحیه معنوی کارکنان این مجموعه تأثیرگذار باید مجموعه نمایندگی نهاد رهبری گسترش یابد.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود بر تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه عرصه ها تأکید کرد و گفت: آحاد جامعه اسلامی به ویژه مسؤولان و کارگزاران نظام باید مطیع محض رهبری نظام باشند.
 نماینده ولی فقیه در مازندران، تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری را یک تکلیف مهم دانست و از همه مسؤولان خواست در جهت عملیاتی کردن مطالبات رهبری بیشتر تلاش کنند.
 آیت الله طبرسی حضور ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی را نعمتی بزرگ برای کشورمان دانست و تصریح کرد: اگر نقش ولایت فقیه نبود، کشورمان دچار مشکلات متعددی می شد.
 وی در ادامه سخنان خود به تحریم های غرب علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: بهترین راه برای عبور از تحریم های یک جانبه نظام سلطه علیه کشورمان حرکت در مسیر رهبری است.
 نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که در شرایط فعلی همگان باید تنها گوش به فرمان رهبری نظام باشند، تصریح کرد: شکست توطئه های دشمنان نظام تنها در گرو تبعیت محض از ولی فقیه است.
 آیت الله طبرسی با تأکید بر این که تنها مقام معظم رهبری هستند که می توانند نظام مقدس جمهوری اسلامی از بحران ها عبور دهند، خاطرنشان کرد: باید در شرایطی که دشمنان برای فشار علیه ایران اسلامی تلاش می کنند در کنار رهبری و با ایشان باشیم و تنها چشم به رهنمودهای ایشان بدوزیم./950/پ202/ج
ارسال نظرات