۲۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۳۲۹۰۷
آیت الله موسوی جزایری:

تعاون مبتنی بر تقوا مقدمه تحول اجتماعی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: زمانی که فعالیت ها در کشور بر اساس تعاون مبتنی بر نیکوکاری و تقوا صورت گیرد، روح تعاون در مردم زنده می شود که به دنبال آن قانون گذاری نیز صورت می پذیرد.
آيت الله موسوي جزايري

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان و معاونان اداره کل تأمین اجتماعی خوزستان، شکل گیری مبانی نظام جمهوری اسلامی را بر اساس اصول شرعی دانست و تصریح کرد: زمانی که فعالیت ها در کشور بر اساس تعاون مبتنی بر نیکوکاری و تقوا صورت گیرد، روح تعاون در مردم زنده می شود که به دنبال آن قانون گذاری نیز صورت می پذیرد.


وی با تأکید بر این که خدمت رسانی به مردم از توفیقات خاص و ویژه خداوند متعال است، اظهار داشت: فعالیت در سازمان تأمین اجتماعی سبب دستگیری از قشر آسیب پذیر و نیازمند جامعه می شود که این کار پسندیده در روایات اهل بیت(ع) و آیات قرآن بارها مورد تأکید قرار گرفته است.


نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه از فعالیت های انجام شده در اداره کل تأمین اجتماعی استان قدردانی کرد و افزود: خدمات فراگیر این سازمان سبب بهره مندی نیمی از مردم خوزستان از این خدمات ارزنده شده است.


رییس شورای حوزه علمیه خوزستان در ادامه با تشکر از همکاری های صورت گرفته از سوی اداره کل تأمین اجتماعی با حوزه های علمیه در زمینه های مختلف، آمادگی حوزه های علمیه و روحانیت را نیز برای همکاری هرچه بیشتر با این سازمان اعلام داشت.

 

گفتنی است، در ابتدای این مراسم علی ترکاشوند، مدیرکل اداره تأمین اجتماعی خوزستان، گزارشی از عملکرد سال گذشته این اداره در زمینه های درمانی و بیمه ای ارائه داد./9451/پ202/س

ارسال نظرات