۳۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۳۳۰۶۰
توصیه تولیت آستانه مقدسه به مدیران قم:

با وحدت و همدلی برای رشد و اعتلای قم تلاش کنید

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستانه مقدسه کریمه اهل بیت(ع)، از مسؤولان استان قم خواست با همدلی و وحدت برای رشد و اعتلای بیش از بیش ام القرای جهان اسلام تلاش کنند.
حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد سعيدي توليت آستانه کريمه اهل بيت(ع)
 
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والسلمین سید محمد سعیدی تولید آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) در دیدار پیریایی استاندار قم با اشاره به اینکه خدمت در شهر قم یک توفیق است، اظهار کرد: آرزوی ما این است که مسئولان استان با هدف خدمت از همه توان خود بهره بگیرند و هنگام پایان مسئولیت کارنامه درخشانی از خود بر جای بگذارند.
 وی با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر به خصوص در دولت نهم و دهم عنایت ویژه‌ای به شهر قم شده است، خطاب به استاندار قم گفت: شما در استان علاوه بر اینکه نماینده دولت هستید، نماینده نظام نیز به شمار می‌روید و ما خود را موظف می‌دانیم که در راستای ایجاد فضای وفاق و همدلی در استان همکاری داشته باشیم.
 امام جمعه قم با تاکید بر اینکه مراجع عظام تقلید، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حوزه علمیه و بزرگان حوزه خیرخواهانه نظرات خود را مطرح می کنند، افزود: مراجع و علما بازوان نظام و انقلاب هستند.
 وی با اشاره به اجرای پروژه‌های مهم و زیربنایی در بخش‌های مختلف استان اضافه کرد: امروز فرصت خدمت پیش روی شما قرار داده شده است و امیدواریم که همه پروژه‌ها و طرح‌های ناتمام با در نظر گرفتن اولویت‌ها به سرانجام برسد.
 حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با تاکید بر اینکه باید شکر گذار نعمت اسلام و انقلاب اسلامی باشیم، یادآور شد: هدف همه کسانی که در این استان عهده‌دار مسئولیتی هستند خدمت به مردم و نظام است و امیدواریم که همه مسئولان همراه و همدل با هم در راه رشد و اعتلای استان قم به عنوان ام القرای جهان تشیع تلاش خستگی‌ناپذیر داشته باشند.
 وی پاسداری از خون شهدا و جامه عمل پوشاندن به وظایف را از نکات ضروری برای مسئولان استان دانست و اظهار داشت: منویات مقام معظم رهبری سرلوحه کار همه مسئولان است و باید قوای سه‌گانه و دستگاه‌های اجرایی برای عملی شدن این منویات در بخش‌های مختلف تلاش وافری داشته باشند. /924/د102/ج
ارسال نظرات