۳۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۱۳۳۱۴۸

برنامه‌ فرهنگی مدرسه اسلام‌شناسی مشهد در ماه رمضان

خبرگزاری رسا ـ برنامه‌های فرهنگی مذهبی مدرسه اسلام شناسی حضرت زهرا در ماه مبارک رمضان از سوی معاونت فرهنگی این مدرسه اعلام شد.
ماه مبارک رمضان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برنامه‌های فرهنگی مذهبی مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد مقدس از سوی معاونت فرهنگی این مدرسه اعلام شد.

بنابراین گزارش، مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) براساس سال‌های گذشته همزمان با فرارسیدن ایام پربرکت ماه رمضان برنامه های ویژه این ماه را در محل سالن اجتماعات مدرسه برگزار خواهد نمود.

 این برنامه ها شامل تلاوت یک جزء قرآن کریم، از ساعت 9:30 تا 10:30، تفسیر قرآن کریم، از ساعت 10:30 تا 11:15،  سخنرانی خانم مقدسیان در روزهای چهرشنبه، پاسخ گویی به احکام شرعی، هر روز از ساعت 11:15 تا 11:45، برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر است.

این گزارش می افزاید: ویژه برنامه مراسم شب های قدر همانند سال‌های گذشته از ساعت 21 در مکان این مدرسه واقع در خیابان امام خمینی مشهد برگزار خواهد شد.

گفتنی است، مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان مهم ترین پایگاه انقلاب بانوان و مرجع زنان انقلابی بوده است و نخستین حرکت زنان در مشهد مقدس با همراهی خانم مقدسییان، مدیریت این مدرسه و تربیت یافتگان وی انجام شده است./968/پ203/س

ارسال نظرات