۰۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۳۳۲۲۶
رییس تبلیغات اسلامی کنگاور:

رمز موفقیت مبلغان، اخلاص در تبلیغ و عمل به گفتار است

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی کنگاور اظهار داشت: ما باید در ماه مبارک رمضان مبلغان را به مکان های دور بفرستیم تا از برکت اسلام برخوردار شوند.
رمضان

 

حجت الاسلام مجتبی فتح اللهی نژاد، رییس تبلیغات اسلامی کنگاور، در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا با اشاره به ظرفیت های تبلیغی در ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به استقبال مردم در ماه مبارک رمضان به سوی معنویات، این خود یکی از مهمترین ظرفیت های تبلیغ در این ماه است که مبلغان باید از آن کمال استفاده را برده و مردم را با اسلام آشنا کنند و همچنین وجود مناسبتهایی همچون شهادت امیرمومنان(ع) و شب های پربرکت قدر در این ماه سبب شده است که از ویژگی های برتری برخودار باشد.

 

 وی استفاده بیشتر از این ظرفیت ها را ضروری دانست و افزود: باید زمینه های تبلیغ آماده باشد و قبل از ماه مبارک مسؤولین باید در روستاها وشهرها این مقدمات را فراهم کنند تا مبلغ به مجرد شروع ایام تبلیغ مشکلات آماده سازی را نداشته باشد.


حجت الاسلام فتح اللهی نژاد در ادامه تأکید کرد: رمزموفقیت مبلغان، اخلاص در تبلیغ و عمل به گفتار است و همچنین می توان از دیگر رموز به استفاده مبلغان از آیات قرآن کریم و روایات نورانی اهل بیت(ع) اشاره کرد.

وی ارائه مسائل روز را از سوی مبلغان مهم خواند و افزود: تبیین آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت (ع) از مهمترین مسائلی است که می توان همیشه به آن اشاره کرد اما نکته ای  که باید رعایت شود این است که مباحث مهم تفاسیر و احادیث متناسب با زمان و مکان باشد.
رییس اداره تبلیغات اسلامی کنگاور در پایان تصریح کرد: با توکل برخدا و عنایت خاص حضرت ولی عصر(عج) ما در ایام ماه مبارک رمضان نود نفر از مبلغان خواهر و برادر را به روستاهای این شهرستان فرستاده ایم تا مردم را با احکام اسلامی و مباحث قرآنی آشنا کنند./957/ت302/ب
ارسال نظرات