۰۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۳۳۵۹۳
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

لازمه تقوای سیاسی حفظ حرمت دیگران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، با مهم خواندن تقوای سیاسی، ماه رمضان را فرصتی مناسب برای توجه به این اصل دانست و حفظ حرمت دیگران را یکی از الزامات تقوای سیاسی ارزیابی کرد.
حجت الاسلام والمسلمين سليماني، نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که تقوا شؤونات مختلفی دارد، اظهار داشت: یکی از شؤونات تقوا، تقوای سیاسی است، در حوزه سیاست انسان باید حرمت دیگران را حفظ کند و آبروی آنان را محترم بشمارد.
وی با بیان این که در تقوای سیاسی انسان نباید به حریم دیگران تعدی کند، تصریح کرد: کسانی که در راس قدرت قرار می‌‌گیرند سعی نکنند که گذشته را تخریب کنند و اگر تقوای سیاسی داشته باشند سعی می‌کنند عملکرد خود را نسبت به گذشته بهتر کنند و به جای تخریب گذشته فعالیت‌های خود را بهتر انجام خواهند داد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با تاکید بر بهره‌ جویی از فیوضات ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری روزه برای ماه مبارک رمضان به دست‌آوردن میوه تقوا است و ماه رمضان نوعی مقابله با هوا و هوس‌های انسانی است.
وی با بیان این که انسان باید در ماه مبارک رمضان با خود عهد ببندد زندگی متدینانه را در پیش گیرد، یادآور شد: انسان باید با خود عهد ببندد که در حفظ آبروی دیگران کوتاهی نداشته باشد و اگر در ریخن آبروی  کسی نقش داشته است دیگر این کار را تکرار نکند.
مسؤولان در کنار هم با تحریم مقابله می کنند
حجت‌الاسلام والمسلمین سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که در گذشته اختلاف نظرهایی بین مسؤولان شاهد بودیم، اظهار داشت: خوشبختانه در ماه‌های اخیر و به برکت ماه رمضان و برای مقابله با تحریم‌ها، ارکان نظام در کنار هم قرار گرفته‌اند تا با یک تفاهم زیبا بتوانند کشور را از شرایط تحریم خارج سازند.
وی افزود: امروز تفاهم خوبی بین مسؤولان حاکم است و به لطف خداوند و درایت مسؤولان تحریم‌ها بر جمهوری اسلامی ایران اثر نخواهد گذاشت./990/ت302/ج
ارسال نظرات