۰۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۳۳۷۸۴

حوادثی همچون میانمار در هیاهوی تبلیغات المپیک گم نشود

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به نزدیک شدن به آغاز مسابقات المپیک، گفت: غرب و رسانه های وابسته به آن المپیک را سرپوشی برای فاجعه میانمار کرده اند.
کشتار مردم ميانمار

 

حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به فاجعه انسانی پدید آمده در کشور میانمار اشاره کرد و با اشاره به سیاست های پلید برخی از مجامع بین المللی مدعی حقوق بشر اظهار داشت: اگر شهروندانی از کشور های غربی آسیب ببینند، سازمان های بین المللی و حقوق بشر به سرعت واکنش نشان می دهند، اما در قبال کشتار مردم میانمار تنها سکوت اختیار کرده اند.

حجت الاسلام جعفری با بیان این که در کشور میانمار هزاران مسلمان کشته و بی خانمان شده اند، گفت: این عمل غیر انسانی در دنیای حاضر اتفاق افتاده است، اما صدای هیچ کس در مجامع بین الملی و مدعی حقوق بشر جهت محکوم کردن این فاجعه بزرگ شنیده نمی شود.

 سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: دلیل سکوت مدعیان حقوق بشر این است که زیر سلطه اهداف غرب در حرکت هستند و سکوت آنها همان هدفی است که اربابان آنها یعنی همان سلطه گران غربی می خواهند.

 

حجت الاسلام جعفری با اشاره به نزدیک شدن به آغاز مسابقات المپیک، خاطرنشان کرد: غرب و رسانه های وابسته به آن المپیک را سرپوشی برای فاجعه میانمار کرده اند و در هیاهوی المپیک سعی در خاموش کردن این فاجعه انسانی در میانمار می کنند.

 

وی با محکوم کردن این فجایع انسانی در میانمار خواستار عزمی جهانی در راستای حل این مشکل بزرگ بشری شد و اظهار داشت: هوشیاری مسلمانان در رابطه با مطرح کردن این قضیه در مجامع بین الملی لازم و ضروری است./9461/ت303/ب

ارسال نظرات