۰۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۱۳۳۸۲۴
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

غرب به دنبال‌ هویت‌زدایی از جوانان ایرانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: استکبار جهانی با توطئه‌های مختلف داخلی و خارجی به دنبال عدم خودباوری و هویت‌زدایی از جوانان ایران هستند.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع روحانیان عقیدتی سیاسی سپاه استان با بیان این‌که رسانه‌های غربی هیچ ابایی از تخریب باورهایی دینی ملت‌های مسلمان ندارند، گفت: غرب به دنبال‌ هویت‌زدایی از جوانان ایرانی است.

 

حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که استکبار جهانی با توطئه‌های مختلف داخلی و خارجی به دنبال عدم خودباوری و هویت‌زدایی از جوانان ایران هستند، خاطرنشان کرد: تمام برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای به صورت مشخص باورهای و تعصبات دینی ملت‌های مسلمان را نشانه رفته‌اند، تا جایی که امروز شاهد قبح‌زدایی از منکرات در این شبکه‌ها هستیم.

 

وی با تاکید بر هوشیاری و بصیرت‌بخشی به آحاد جامعه نسبت به آکاهی در خصوص ابعاد مختلف جنگ نرم دشمن تصریح کرد: جنگ نرم بر خلاف جنگ‌های نظامی تلفات و خسارات بسیار و جبران‌ناپذیری خواهد داشت، آسیب‌دیده‌گان جنگ نظامی نزد ملت‌‎ها محترم هستند، اما آسیب‌دیده‌گان جنگ نرم منحرف محسوب می شوند که البته بایستی در اصلاح امور اهتمام ویژه داشت.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ترفندهای مختلف رسانه‌ای غرب در تخریب چهره سپاه و روحانیت اظهار داشت: هرجا روحانیت بوده، سپاه و بسیج نیز در کنار آن قرار گرفته است، در حقیقت تعامل روحانیت و سپاه خشم دشمنان نظام اسلامی را برانگیخته است، چراکه نتیجه این تعامل وحدت وعزت ملت ایران بوده و خواهد بود.

 

حجت الاسلام ولایی با تأکید بر این‌که خاصیت دشمنی غرب ایجاب می کند تا تحمل و چشم دیدن تعالی و اقتدار ملت‌های مسلمان را را نداشته باشند، افزود: اکنون دشمن ولایت‌مداری پاسداران و روحانیان را نشانه گرفته، چراکه بهترین راه موفقیت در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه است.

 

وی بر وحدت و همدلی میان روحانیت و سپاه تاکید کرد و افزود: غرب برای توقف موج بیداری اسلامی و عدم نفود آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی ایران از هر راهی وارد میدان خواهد شد، چراکه این بیداری نشانگر انزجار مردم دنیا از حکومت‌های غیر الهی و استکباری است./935/پ202/س

 

 

ارسال نظرات