۰۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۱۳۳۹۷۷
رییس شورای فرهنگ عمومی قم:

مسؤولان با وحدت کلمه توطئه دشمنان را خنثی کنند

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستانه مقدسه کریمه اهل بیت، از مسؤولان خواست با حفظ وحدت توطئه دشمنان نظام را خنثی کنند.
حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد سعيدي توليت آستانه کريمه اهل بيت(ع)

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والسلمین سعیدی رییس شورای فرهنگ عمومی استان قم در یکصد و هشتمین جلسه این شورا در سخنانی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان به ویژه لیالی با عظمت قدر، بهترین فرصت برای زدودن رذایل اخلاقی و اجتماعی و رشد و تعالی روح و تزکیه نفس است.


وی با اشاره به جایگاه برجسته علمی و معنوی قم در سطح ملی و بین المللی، خدمت در این خطه مقدس را افتخاری بزرگ برای مسوولان دانست و گفت: مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی استان باید با همه ادب و افتخار در خدمتگزاری به زائران و مجاوران حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) اهتمام ویژه ای داشته باشند.


تولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: خدمات شایسته نهادهای فرهنگی در ماه های اخیر به ویژه در ایام نیمه شعبان، در بحث ایام فراغت دانش آموزان و در راستای مقابله با معضل بدحجابی جای تشکر و قدردانی دارد، اما همچنان برای رسیدن به سطح مطلوب از اقدامات و برنامه های فرهنگی و اجتماعی جای کار بسیاری وجود دارد.


وی خاطرنشان کرد: با توجه به گرمای فصل تابستان و حضور خیل عظیم زائران در شهر مقدس قم، طرح امنیت اخلاقی و اجتماعی در استان باید با هماهنگی و انسجام هرچه بیشتر و با تلاش خستگی ناپذیر مسوولان ادامه داشته باشد.


حجت الاسلام والسلمین سعیدی در پایان تصریح کرد: همه مردم و مسوولان باید با همت و تلاش مضاعف و با حفظ وحدت کلمه، در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر همه دشمنی ها و توطئه های دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی فائق آمده و به رشد و پیشرفت و تعالی دست یابند./924/د102/ج

ارسال نظرات