۰۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۱۳۴۰۱۸

چند خبر کوتاه از لرستان

خبرگزاری رسا ـ برگزاری جلسات تفسیر قرآن با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان برگزاری مراسم جزء خوانی در مسجد جامع دلفان، برگزاری کارگاه آموزشی عفاف و حجاب در شهرستان بروجرد از مهم ترین عناوین چند خبر کوتاه در استان لرستان است.
اخبار کوتاه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جلسه تفسیر قرآن ‌کریم در طول ماه مبارک رمضان با حضور حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی، امام جمعه خرم‌آباد هر شب در مسجد بعثت این شهرستان برگزار می‌شود.

این جلسه تفسیر قرآن بعد از نماز مغرب و عشا از ساعت 22 تا 23 برگزار می‌شود که در آن آیات قران کریم برای نمازگزاران تفسیر می‌شود.

 گفتنی است برنامه تفسیر قرآن از سوی حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیش از دو سال است که به‌صورت هفتگی در مساجد خرم‌آباد برگزار می‌شود.

 

 برگزاری مراسم جزء خوانی در مسجد جامع دلفان

  سید نصرت الله موسوی ،رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان، از برگزاری مراسم جزء خوانی در مسجد جامع دلفان خبر داد.

 

وی گفت: جلسه بزرگ جزء خوانی قرآن کریم در ماه رمضان در مسجد جامع دلفان با حضور برادران و خواهران علاقمند با شکوه و معنویت خاصی در حال برگزاری است.

موسوی افزود: در این مراسم هر روز یک جزء قرآن به صورت ترتیل از سوی قاریان مطرح استان قرائت و نکات قرآنی مربوط به آن جزء بیان می شود.

 

وی ماه رمضان را زمان مناسبی برای انس گرفتن مردم با قرآن دانست و از علاقه و اشتیاق مردم برای یادگیری و گوش سپردن به آیات قرآن کریم به عنوان یک فرصت ویژه یاد کرد.

گفتنی است این جلسه هر روز در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 19 تا 20 برگزار می شود.

 برگزاری کارگاه آموزشی عفاف و حجاب در شهرستان بروجرد

 اسد الله مظفری، کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد از برگزاری کارگاه آموزشی عفاف و حجاب در شهرستان بروجرد خبر داد و گفت: این کارگاه به منظور ترویج و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان بروجرد برگزار شد.

وی افزود: دوره آموزشی عفاف و حجاب ویژه مربیان آموزش و پرورش و همچنین خواهران مبلغ حوزه علمیه محدثه در کانون فرهنگی شاهد برگزار شد.

 در این کارگاه حجت الاسلام خدایی، استاد دانشگاه لرستان به الگوهای اسلامی عفاف و حجاب اشاره کرد و  به شبهات موجود در این عرصه پاسخ داد./9464/پ203/ب

 

ارسال نظرات