۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۳۵۲۳۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

خیزش‌های اسلامی از دستاوردهای روز جهانی قدس است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که تقویت روحیه مقاومت و ایجاد وحدت در بین مسلمانان از پیامدهای برگزاری راهپیمایی روز قدس است، گفت: روز قدس روز تقابل اسلام و استکبار و روز تجلی عظمت ملت مسلمان در برابر توطئه های دشمنان است.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين


حجت الاسلام علی نعمت الهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به در پیش بودن روز قدس گفت: حضور مسلمانان و آزادی خواهان جهان در راهپیمایی روز قدس پیام آور بیداری ملت ها است.

 

وی با بیان این که روز قدس، روز فریاد بر سر مستکبران جهان و صف آرایی جبهه حق علیه باطل است، افزود: آزادیخواهان و جهان اسلام در این روز فریاد آزادی بیت المقدس و همه سرزمین های اشغالی مسلمانان را سر خواهند داد و انزجار خود را نسبت به ظلم، تجاوز و برتری طلبی های رژیم صهیونیستی ابراز می کند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این که ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی مسائل سیاسی داخلی و خارجی را به خوبی می‌شناسند و همواره مدافع مظلومان و در ستیز با ظالمان بوده است، ادامه داد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ر روز قدس امسال همچون همیشه، خط بطلانی بر القائات شیطانی و تفرقه افکنانه دشمنان خواهد کشید و اثبات خواهد کرد که این روز، مظهر وحدت ملت ایران در دفاع از ملت مظلوم فلسطین هستند.

 

حجت الاسلام نعمت الهی با بیان این که آزادی قدس در گرو وحدت مسلمانان افزود: خیزش‌های اسلامی کشورهای عربی از دستاوردهای روز جهانی قدس است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین افزود: نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) هدیه‌ای ارزشمند برای مردم فلسطین و همه مسلمین جهان است و این نامگذاری به معنای آن است که آزادی قدس در گرو وحدت مسلمانان جهان است.

 

وی با بیان این که تقویت روحیه مقاومت و ایجاد وحدت در بین مسلمانان از پیامدهای برگزاری راهپیمایی روز قدس است، اظهار داشت: روز قدس روز تقابل اسلام و استکبار و تجلی عظمت ملت مسلمان در برابر توطئه های دشمنان است.

 

حجت الاسلام نعمت الهی با اشاره به این که حضور گسترده و حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس اهداف ننگین دشمن را نقش برآب خواهد کرد، بیان داشت: موضوع فلسطین منحصر به بحث اشغال تنها سرزمین نیست بلکه این روز در واقع به عنوان نمادی از مقابله جهان اسلام با طرح های استکبار جهانی محسوب می شود.

 

وی شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را ضروری و تاثیر گذار در روحیه مردم غیور فلسطین دانست و اضافه کرد: امروزه شاهد شکست ارتش مجهز صهیونیست ها و عجز آنها در مقابل نیروهای مقاومت و همچنین پیدایش انتفاضه و شکل‌گیری مقاومت واقعی و اسلامی در سرزمین‌های اشغالی هستیم./950/ت302/ب

ارسال نظرات