۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۱۳۵۵۶۵
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

دشمن با تمام توان به جنگ با ایران آمده‌‌ است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی فر با تاکید بر اهمیت طرح صالحین گفت: دشمنان با تمام توان و قدرت داخلی و خارجی خود به جنگ با ایران آمده‌‌اند.
حجت الاسلام کاملي فر

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در مراسم افتتاح ستاد صالحین بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل اظهار داشت: آمادگی مقابله جدی با جنگ نرم دشمنان نیازمند ارتقای بصیرت نیروهای داخلی است.

 

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر آرمان‌گرایی و واقعیت‌نگری خاطرنشان کرد: نباید احساس کنیم که حرکت در مسیر آرمان‌گرایی ما را از واقعیت‌ها به دور می‌کند، یکی از ویژگی‌های انسان متقیف استقامت و صبر در راه دین و ادامه مسیر حق و حقیقت است.

 

حجت الاسلام کاملی فر با تشریح توطئه های رنگین دشمنان نظام اسلامی در براندازی نظام اسلامی افزود: دشمنان با تمام توان و قدرت داخلی و خارجی خود به جنگ با ایران آمده‌‌اند، ما نیز بایستی تمام قوای خود را برای ناکامی دشمنان به کار گیریم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) با تاکید بر این‌که نباید در حفظ اصول و ارزش‌ها ضعیف عمل کرد، گفت: نباید قدرت میدان‌داری را به دشمن داد، چرا که پایبندی به این اصول و مبانی می‌تواند انقلاب اسلامی را از خطر‌ها و آسیب‌های متعدد مصون نگه دارد.

 

وی با تاکید بر این‌که اجرای طرح صالحین در مسیر بصیرت و روشنگری قرار دارد، تصریح کرد: واقعیت‌ها با آرمان‌گرایی هیچ منافاتی با حقیقت‌گویی و حقیقت‌نگری ندارد و نباید در این زمینه دچار غفلت، افراط و تفریط شویم، از این رو فعالیت حلقه‌های صالحین در مدارس و دانشگاه ها باید در مسیر بیان حقایق با رویکرد دشمن شناسی باشد.

 

همچنین احمد محمود‌زاده، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در سخنانی به ارائه گزارشی از روند تشکیل، هماهنگی و پشتیبانی حلقه‌های صالحین بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل پرداخت و اظهار داشت: معاونت‌های پرورشی با همراهی مجموعه سپاه نسبت به تشکیل این حلقه‌ها، تعیین سرگروه‌ها و انتخاب دانش‌آموزان متعهد در این حلقه‌ها اقدام لازم را دارند.

 

وی ضمن تقدیر از همکاری سپاه استان در برگزاری یادواره شهدای فرهنگی تصریح کرد: از مهر ماه امسال به صورت جدی طرح صالحین در مدارس پیگیری می شود و امیدواریم در یک فرصت زمانی مناسب بتوانیم اهداف و سیاست‌های خود را در بخش پرورشی و تربیتی تحقق بخشیم./935/پ202/ب

ارسال نظرات