۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۱۳۵۶۷۸
مسؤول نمایندگی حوزه علمیه خراسان جنوبی:

روز قدس نمایشگاه قدرت امت اسلام در برابر دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با اعلام روز قدس توجه مسلمانان را به اسرائیل معطوف کرد، گفت: روز قدس، روز نمایش قدرت امت اسلام در برابر دشمن مشترک و نژادپرست صهیونیستی است.
حضور شورانگيز مردم قم در راهپيمايي روز قدس

 

 

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی، مسؤول نمایندگی حوزه علمیه خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس گفت: حضرت امام (ره) با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس، چنان اقدام مهمی برای جهان اسلام انجام داد که تا ابد موجب وحشت صهیونیست‌ها می‌شود.

 

وی تصریح کرد: غده سرطانی اسرائیل در قلب جهان اسلام با حمایت‌های غرب و در رأس آن آمریکا برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام به‌وجود آمده و امام(ره ) با درایت کامل و معطوف کردن توجه مسلمانان به خطر رژیم صهیونیستی، طرح‌های توطئه‌آمیز صهیونیست‌ها علیه جهان اسلام را خنثی کرد.

 

مسؤول نمایندگی حوزه علمیه خراسان جنوبی، پیام روز جهانی قدس را وحدت مسلمانان و حضور آنان در کنار مظلومان و در مقابل ستمگران دانست و ادامه داد: انگیزه روز قدس، جای گرفتن در کنار مظلومان و سر دادن فریاد برائت از ظالمان است.

 

حجت‌الاسلام نصیرایی گفت: امام (ره) با تدبیر وآینده‌نگری متوجه این مسأله شده بودند که مشکل اصلی امروز بشر تفکر صهیونیستی است که در عالم وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه راهبرد فلسطین و بیت‌المقدس عاملی برای وحدت جوامع اسلامی است، افزود: از این راهبرد می‌توان برای مقابله با دشمن بشریت که همان تفکر صهیونیست و نظام سلطه استفاده کرد.

 

مسؤول نمایندگی حوزه علمیه خراسان جنوبی تصریح کرد: اگر اسرائیل نابود شود نظام سلطه بزرگ‌ترین آسیب را خواهد دید؛ چرا که این صهیونیست است که با ایجاد تنش و تفرقه در منطقه موجبات بهره برداری استکبار جهانی از این فضا را مهیا می‌نماید.

 

حجت‌الاسلام نصیرایی گفت: تمامی جوامع اسلامی و آزادیخواه راهبرد امام در مقابله با ظلم را مدنظر داشته باشند زیرا مقابله با کفر و نظام سلطه زمینه‌سازی برای عدالت جهانی است.

 

مسؤول نمایندگی حوزه علمیه خراسان جنوبی همچنین افزود : اگر جوامع بشری خواهان استقلال و آزادی و عزت نفس می باشند می بایست نسبت به مسئله قدس و اسرائیل بی‌تفاوت نباشند چراکه وقتی مردم بپا خیزند هیچ نظامی در مقابل این حرکت آنان نمی‌تواند بایستد.

 

حجت‌الاسلام نصیرایی بیان کرد: مردم باید نسبت به این مسأله بی‌تفاوت نباشند چون این معصیت‌ها، خون‌ریزی‌ها و قتل عام‌هایی که شاهد آن در سرتاسر عالم می باشیم وقتی که شروع شد یک عده بی‌تفاوت بودند هرچند اکنون جوامع بشری به برکت انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام و خلف صالح ایشان در حال بیدار شدن هستند.

 

وی اظهار داشت: قطعا جوامع انسانی متوجه ظلم ها و بی عدالتی ها در نظام حاکم بر جهان شده اند و ثمره آن  بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه و در شمال آفریقا و جنبش 99 درصدی در اروپا و آمریکا می باشد.

 

مسؤول نمایندگی حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه همه عالم درگیر مسئله بیداری اسلامی شده‌اند، یادآور شد: نظام سلطه به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا با تمام توان به مقابله با مسئله بیداری اسلامی پرداخته و به لطف خدا در این امر موفق نخواهد بود و بشر قطعا شاهد حکومتی جهانی مبتنی بر آزادی و عدالت و کرامت انسان و برخاسته از معارف و آموزهای اسلامی خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام نصیرایی راه حل اساسی برای رهایی از چنگال دشمنان را مقاومت همراه با حفظ وحدت دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان به هیچ قاعده سیاسی و اجتماعی و اخلاقی پایبند نیستند و تنها با سلاح مقاومت می توان آنها را متوجه مسائل کرد./930/ت302/ب

ارسال نظرات