۲۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۱۳۵۶۹۹
امام جمعه کرمانشاه:

روز قدس مبدأ بیداری مسلمانان در مقابله با تجاوزگری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن روز قدس، اظهار داشت: روز قدس مبدأ بیداری مسلمانان جهان در مقابل فساد و تجاوزگری است که بحمد الله کشورهای مسلمان یکی پس از دیگری در حال برخاستن و بیدار شدن هستند
امام جمعه کرمانشاه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه در پیامی به مناسبت روز قدس با تأکید بر دفاع از آرمان های فلسطین، از عموم مردم خواست حضوری باشکوه در راهپیمایی روز جمعه داشته باشند و بار دیگر استکبار جهانی را محکوم کنند.

 

متن پیام امام جمعه کرمانشاه به این شرح است:

 

قطعا یکی از افتخارات بزرگ و آگاهانه انقلاب اسلامی ایران معرفی صهیونیست و افکار شیطانی آنها به دنیا بوده است که امام (ره) از سال 42 این مبارزه و رسواگری علیه اسراییل جنایتکار را آغاز کرد و همه مسلمانان و آزادیخواهان دنیا را از خطر این غده سرطانی آگاه و بیدار کرد و با قدرت نیز بر این موضع خود ایستادگی می کرد.

 

این غده سرطانی به هیچ دین و آیین و تفکری در دنیا احترام نگذاشته و نخواهد گذاشت و تمام اهداف او ضد بشر و علیه ارزش های انسانی است و خود را فعال ما یشاء می داند و فکر می کند هر غلطی که بخواهند می تواند انجام دهد. و اما روز قدس را امام بنا نهاد که معنای اظهار وجود همه امت اسلامی باشد ، که همه آگاه و بیدار باشند و به صورت یک ید واحده این زخم زمین را بخشکانند.

 

روز قدس مبداء بیداری مسلمانان جهان در مقابل فساد و تجاوزگری است که بحمد الله کشورهای مسلمان یکی پس از دیگری در حال برخاستن و بیدار شدن هستند و امروز می بینیم که در تاریخ 60 ساله از پیدا شدن این غده سرطانی هیچ زمانی اینگونه ضعیف و منزوی نبوده اند تا آنجا که سید حسن نصر الله رهبر حزب الله لبنان کشور ساختگی آنها را به خانه عنکبوت تشبیه می کند که انشاء الله به زودی از هم خواهد پاشید.

 

و قطعا در جمعه پیش رو و روز قدس همه امت اسلامی و هم استانی های عزیز کرمانشاه مشت محکم دیگری را بر دهان آمریکا و تحریم های او و سگ نگهبانش در منطقه اسراییل خواهند زد که قدرت امت اسلام و امت روح الله را بار دیگر ببینند./957/د101/ب

ارسال نظرات