۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۳۵۸۷۵
امام جمعه اردبیل:

وهابیت در راستای منافع رژیم صهیونیستی حرکت می کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل گفت: وهابیت به عنوان گروهکی ساخته و پرداخته از سوی استعمار و استکبار همواره در راستای منافع رژیم صهیونیستی حرکت کرده است.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل،

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، امروز در خطبه های نماز جمعه با تقدیر از حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: اضمحلال و زوال رژیم غاصب صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری مشهود است.

 

وی با تاکید بر این‌که این حضور گسترده مردم، نشان داد که ملت ایران اهل سازش و ذلت پذیر نیست، افزود: استکبار باید چشمان خود را باز کرده و ببیند که مردم ایران با زور و فشار تسلیم نمی شوند و غرور و عزت ملی این مردم هیچگاه شکستنی نیست. هر چه قدر فشار استکبار بیشتر شود مردم ما با انسجام بیشتری در صحنه حاضر می شوند.

 

وی انقلاب اسلامی ایران، روز جهانی قدس و بیداری اسلامی را مقدمه فروپاشی رژیم جعلی صهیونیستی دانست و خاطرنشان کرد: خود غربی ها و مسؤولان این رژیم بارها به این حقیقت اعتراف کرده اند، بنابراین بایستی خود را برای تحقق وعده الهی و آزادی قدس شریف آماده کنیم.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این‌که تمام تلاش استکبار جهانی به ویژه آمریکا برای تامین امنیت رژیم صهیونیستی تمرکز یافته است، افزود: آرمان ها و اندیشه‌های انقلاب اسلامی ایران، مقاومت اسلامی لبنان و سوریه در تضاد با اهداف نظام سلطه قرار دارد، از این رو شک نکنید دشمنان لحظه‌ای برای براندازی نظام اسلامی غافل نیستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی با اشاره به این‌که تمام پیش بینی های امام راحل و مقام معظم رهبری درخصوص نابودی رژیم صهیونیستی محقق خواهد شد، گفت: نشانه‌های اضمحلال سال ها است که مشهود است، از این رو برای آمریکا قابل تصور و تحمل نیست که کشوری قدرتمند در منطقه خاورمیانه ایجاد شود زیرا آن را برای موجودیت رژیم صهیونیستی یک خطر می دانند.

 

امام جمعه اردبیل با تاکید بر این‌که غرب باید ادبیات برخورد با ملت ایران را تغییر دهد، افزود: نقش ایران در تامین امنیت پایدار منطقه‌ای اثبات شده است، هرچند آمریکا در عراق، افغانستان و دیگر مناطق به دنبال جلوگیری از نفوذ ایران اسلامی است، اما باید دانست که آنان در کنار هراس از ایران و برای حفظ امنیت اسراییل به منطقه قشون کشی می کنند.

 

وی با بیان این‌که استکبار جهانی برای تامین امنیت رژیم صهیونیستی از هیچ اقدامی فروگذار نبوده است، گفت: وهابیت به عنوان گروهکی ساخته و پرداخته از سوی استعمار و استکبار همواره در راستای منافع رژیم صهیونیستی حرکت کرده است، انگلیس در کنار ایفای نقش اساسی در ایجاد اسراییل، نخستین کشوری بود که دولت آل سعود را به رسمیت شناخت.

 

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل افزود: رژیم صهیونیستی شعبه ای از نظام امپریالیستی در خاورمیانه است، غرب این رژیم را برای تامین منافع خود و جلوگیری از شکل گیری امت واحده مسلمان در منطقه خاورمیانه ایجاد کردند. آمریکایی ها در برقراری روابط با کشورهای دیگر معمولا چگونگی رابطه آن کشور با اسراییل را در نظر می گیرند.

 

خطیب جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز همدردی با زلزله‌زدگان استان آذربایجان‌شرقی و تقدیر از کمک های گسترده مردم به زلزله زده ها اظهار داشت: دولت اقدامات خوبی در این راستا انجام داده و انتظار داریم که به اقدامات خود بویژه در زمینه بازسازی مناطق آسیب دیده تا فصل سرما بیشتر توجه کنند.

 

وی با اشاره به سردسیر بودن مناطق زلزله زده خاطرنشان کرد: از دولت می خواهیم در ساخت واحدهای مسکونی برای زلزله‌زدگان اهتمام ویژه داشته باشد که تسکینی بر آلام آسیب‌دیدگان این حادثه تلخ باشد./935/پ202/ب

ارسال نظرات