۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۱۳۵۹۱۶
امام جمعه کرمان:

روز قدس روز ایستادگی جهان اسلام در مقابل مستکبران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کرمان روز جهانی قدس را روز ایستادگی جهان اسلام مقابل قدرت های ظالم و مستکبران جهان دانست.
حجت الاسلام سيد يحيي جعفري نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه کرمان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی جعفری، امام جمعه کرمان، در خطبه های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت روز جهانی قدس ابراز داشت: امام راحل با انتخاب آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس باعث نمایان ساختن جنایات غرب در منطقه خاورمیانه و توجه بیشتر جهانیان به مسأله فلسطین شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین جعفری بیرون راندن مسلمانان فلسطینی با زور اسلحه و ترور از وطنشان را از جنایات فراموش ناشدنی صهیونیست ها دانست و افزود: اگر مسلمانان جهان از اندوه اشغال فلسطین بمیرند حق دارند.

 

وی با اشاره به اشغال 63 ساله سرزمین قدس توسط صهیونیست ها ابراز داشت: اگر حمایت های بی قید و شرط غرب و حکام بعضی از کشورهای اسلامی نبود مسأله اشغال فلسطین هرچه زودتر پایان می یافت.

 

نماینده ولی فقیه در کرمان با هشدار دادن در مورد تصویب پروژه یهودی سازی قدس در کنیست رژیم صهیونیستی اظهار داشت: همه مردم کشورهای اسلامی و سران این کشورها باید در مقابل رژیم صهیونیستی متحد و از آرمان فلسطین دفاع کنند.

 

وی افزود: اگر جهان اسلام در مورد آزادی قدس تصمیم قاطع بگیرد و همه برای رسیدن به این مهم متحد شوند یاری خداوند را در این عرصه مشاهده می کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین جعفری کشتار شیعیان بحرین را از دیگر دغدغه های جهان اسلام دانست و تصریح کرد: امروز شاهد ظلم بعضی حکام منطقه در مورد مردم مظلوم بحرین هستیم که امیدواریم مقدمات نجات این عزیزان هم فراهم شود.

 

وی در پایان با مصیبت زدگان زلزله آذربایجان ابراز همدردی کرد و خواستار تلاش هرچه بیشتر مردم و مسؤلان در یاری رساندن به این عزیزان شد./9701/پ202/ب

ارسال نظرات