۲۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۳۶۰۸۹
امام جمعه دزفول:

انسان باید از بهره برداری های خود در ماه رمضان مراقبت کند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با بیان این که روزه گرفتن صراط مستقیم را برای انسان ترسیم و تقوی را ذخیره می کند گفت: انسان باید از بهره برداری های خود در این ماه مراقبت کند و مغلوب شیطان نشود.
حجت الاسلام سيد محمد علي قاضي دزفولي، امام جمعه دزفول

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر با تبریک حلول ماه شوال و با اشاره به دستاورد های معنوی ماه مبارک رمضان اظهار داشت: این دستاورد همان دوری انسان از گناه است و هر فرد باید به داشته های خود قانع  باشد؛ چرا که طمع موجب زیان شده و انسان را دچار فقر و تنگدستی می کند.

استاد حوزه علمیه با بیان این که روزه گرفتن صراط مستقیم را برای انسان ترسیم و تقوی را ذخیره می کند گفت: انسان باید از بهره برداری های خود در این ماه مراقبت کند و مغلوب شیطان نشود.

 حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی به اهمیت عید فطر در آیات و روایات اشاره کرد و ابراز داشت: عید فطر روز آمرزش گناهان و پاداش یک ماه اطاعت و بندگی خداوند متعال است.

امام جمعه دزفول از ملت ایران به ویژه  مردم ولایت مدار دزفول به منظور شرکت گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز قدس تشکر و قدردانی کرد و گفت: قلب امام زمان (عج) و روح شهدا با حضور مردم در راهپیمایی روز قدس  شاد شد.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی، با اشاره به فرارسیدن هفته دولت به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: مسؤولان در سال آخر خدمت خود سست نشوند و در روشها و عملکرد خود از اصول ارزشی تجاوز نکنند.

وی به دیدار های مقام معظم رهبری با اقشار مختلف در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: سخنان مقام معظم رهبری در این دیدار ها باید مورد توجه قرار گیرد و کمیته ای تشکیل و بر روی خواسته های ایشان کار کند و پس از استخراج سیاست های راهبردی نظام در بخش های مختلف از آن استفاده کنند.

شایان ذکر است، نماز عید سعید فطر در شهرستان دزفول، با حضور اقشار مختلف مردم مومن شهرستان دزفول درمحل مصلای امام علی (ع) در ساعت 30/7 آغاز شد. 

گفتنی است، حضور مردم در نماز عید فطر امسال به حدی بود که نمازگزاران ناچار به تشکیل صفوف خود در خیابان های منتهی به  مصلا تشکیل داده که صحنه های زیبایی از شکوه وحدت و همدلی مردم با ایمان شهر دار المومنین را ترسیم می کرد./9464/پ202/ب

ارسال نظرات