۰۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۱۳۶۳۰۴
نماینده ولی فقیه در اردبیل:

با ندانم کاری بهانه به دست دشمنان و معاندان ندهیم

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل با اشاره به شرایط کشور، وحدت و همدلی مسؤولان را امری بسیار مهم و حیاتی عنوان و تاکید کرد: نباید با برخی ندانم کاری ها بهانه به دست دشمنان نظام بدهیم
 حجت‌الاسلام والمسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل روز گذشته به مناسبت هفته دولت در دیدار مدیران استان، با تاکید بر این‌که مسؤولیت از دیدگاه مبانی دینی، امانتی برای خدمت‌رسانی به مردم محسوب می شود، اظهار داشت: مدیران بایستی در دوران تصدی مسؤولیت، هیچ گاه خیانت در امانت نکنند، چراکه اصل جلب رضایت خدا و خدمت به مستضعفان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی اعتماد و ارتباط دو سویه مردم و مسؤولان را لازمه تداوم ارزش های اصیل انقلاب اسلامی ارزیابی کرد و افزود: مدیران و مسؤولان نظام اگر مسؤولیت و خدمات خود را برای جلب رضایت الهی انجام دهند، به یقین رضایت مردم نیز جلب خواهد شد.

 

وی عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران در منطقه و مجامع بین المللی را ثمره حضور در صحنه مردم و اعتماد متقابل میان مردم و نظام دانست و افزود: دولت اقدامات شایسته ای در راستای خدمت رسانی و آبادنی کشور انجام داده است، اما رقابت های منفی در کشور باعث می شود سیاه نمایی شوم علیه دولت صورت گیرد که صحت ندارد.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری خدمات دولت نهم دهم در بسیاری از بخش ها را بسیار فراتر از دولت های قبلی عنوان کرد و گفت: ظرفیت های بسیاری در توسعه و تعالی کشور در عرصه های مختلف وجود دارد که عدم بهره مندی از آن ها موجب ظهور محرومیت ها می شود.

 

امام جمعه اردبیل با تاکید بر این‌که نظام اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند یکدلی مسؤولان برای مقابله با دشمنان است، گفت: حفظ وحدت و استقلال در گرو خدمت خالصانه مسؤولان و جلب اعتماد مردم است، نباید با برخی ندانم‌کاری‌ها سوژه دست رسانه‌های معاند داد و جنجال دشمنان علیه باورهای مردم را زمینه‌سازی کرد.

 

وی رسالت خطیر و حساس امروز مسؤولان را تبعیت از توصیه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و گفت: سرعت پیشرفت و توسعه در ایران اسلامی، دنیا را به حیرت واداشته که همه مرهون رهنمودهای داهیانه مقام عظمای ولایت بوده است، اکنون محاسبات دشمنان نظام به هم ریخته است و دوران تلالو قدرت علمی حکومت دینی فرا رسیده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی فعالیت های هسته ای ایران را بهانه دشمنان برای سنگ اندازی در مسیر پیشرفت و تعالی نظام اسلامی دانست و گفت: اگر دشمنان نظام توان ضربه زدن به کشور را داشتند، امروز را به فردا وا نمی گذاشتند ولی اکنون در سایه تلاش و همت دولتمردان کشور ما در اوج اقتداربوده و دشمنان از ضربه زدن به آن عاجز مانده اند.

 

وی خواستار هوشیاری و بصیرت مسؤولان در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران شد و افزود: مردم باید با خدمات ارزنده و اقدامات دولت در راستای ارتقای سطح رفاه و معیشت آشنا شوند تا به مسؤولان و مدیران خود اعتماد داشته باشند، اطلاع رسانی شفاف و به دور از غلوگویی لازمه جلب اعتماد مردمی است.

 

امام جمعه اردبیل با اشاره به تلاش دشمنان در ناامید کردن مردم از دولت و نظام اسلامی تصریح کرد: مدیران خدمت بی منت و خالصانه به مردم را بایستی توفیق و افتخار برای خود بدانند و در جهت رفع محرومیت ها شب و روز نشناسند.

 

وی در پایان با تشریح ظرفیت های استان اردبیل در حوزه گردشگری اظهار داشت: اردبیل بعد از مشهد مقدس دارای قابلیت بالایی در عرصه گردشگری و توریسم است که بهره مندی از عواید این صنعت پردرآمد در استان توجه ویژه و دقیق مسؤولان امر را می طلبد./935/پ202/ج

ارسال نظرات