۰۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۳۶۳۲۷
امام جمعه موقت ساری:

هفته دولت فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری، با قدردانی از خدمات دولت در عرصه های مختلف، هفته دولت را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردها و خدمات و اقدامات نظام ارزیابی کرد.
امام جمعه موقت ساري

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان، با اشاره به برگزاری اجلاس جنبش غیر متعهد ها در تهران، برگزاری این اجلاس را نشان از جایگاه و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.


وی با بیان این که میزبانی این اجلاس بین المللی اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشید، افزود: طرح انزوای نظام اسلامی با برگزاری این اجلاس عظیم با شکست مواجه خواهد شد.


امام جمعه موقت ساری حضور سران کشورهای دنیا در این اجلاس را فرصت مناسبی برای خنثی کردن توطئه های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد:  مسؤولان کشورمان باید این فرصت را غنیمت بشمارند و زمینه ارتقاء جایگاه نظام اسلامی را در عرصه بین المللی فراهم کنند.


حجت الاسلام یوسف پور در ادامه سخنان خود با اشاره به آغاز هفته دولت، این هفته را فرصت خوبی برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی دانست و افزود: دولتمردان باید عملکرد یک ساله خود را به خوبی برای مردم تبیین کنند.


وی شهیدان را رجایی و باهنر را الگویی بارز برای مدیران کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: ساده‌زیستی و تواضع از ویژگی‌های بارز شهیدان رجایی و باهنر بود و مدیران باید با درس گرفتن از رفتار و اخلاق آنان، این دو بزرگوار را الگوی خویش قرار داده و خلاقیت و نوآوری داشته باشند.


حجت الاسلام یوسف پور بیان این‌که شهید رجایی و باهنر دو اسوه و الگوی مهم برای جامعه ما هستند که همواره در میان مسؤولان نظام راه و یاد آنها باقی می‌ماند، تصریح کرد: اگر در کشور شاهد پیشرفت‌های بزرگ هستیم مدیون فداکاری‌های چنین شهیدان و اسوه‌هایی هستیم که مانند یک ستاره در صحنه‌های انقلاب درخشیده‌اند.


وی ادامه داد: هفته دولت، هفته سپاس و قدردانى از دولتى است که هدفش اجراى حدود الهى و احکام آسمانى اسلام و ایجاد جامعه‌اى سرشار از عدالت، نظم و امنیت است.


امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی همواره از وجود شخصیت های انقلابی در این کشور هراسان بودند، گفت: ترور شخصیت های برجسته انقلاب از سوی گروهک های تروریستی سندی از جنایت های آشکار دشمنان برای مقابله با نظام اسلامی است.


وی تصریح کرد: گروهک‌های محارب داخلی به خاطر پیروی از منویات استکبار جهانی، بعد از پیروزی انقلاب جنایت‌های بزرگی مرتکب شده و شخصیت‌های بزرگی را از ما گرفتند.


امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که دشمنان تلاش می کردند با شهادت شخصیت های انقلاب مانع از پیشرفت این کشور شوند، گفت: خون پاک آن شهیدان مایه استواری و ماندگاری نظام اسلامی شد.


حجت الاسلام یوسف پور علم، صداقت، اخلاص و عشق خدمت به مردم را از مهم ترین ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر دانست و افزود: این دو شخصیت برجسته، در تاریخ پرشکوه نظام ماندگار و جاودانه شدند.


وی حفظ سرمایه‌های مذهبی و منافع ملی بزرگ‌ترین مسؤولیت دولت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: همگان باید تلاش کنند تا همه شئون نظام به ویژه جایگاه ولایت و رهبری که بزرگ ترین پایگاه مردمی و ملی است حفظ شود.


حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که امروز شاهد این هستیم که دشمنان نظام برنامه ولایت ستیزی را علم کرده است، خاطرنشان کرد: وظیفه دولت و ملت این است که در این شرایط نهضت ولایت مداری را علم کنند.


وی بر حفظ وحدت و همدلی در کشور تأکید کرد و با بیان این که امروز همه تلاش دشمنان ایجاد تفرقه و اختلاف در میان مردم و مسؤولان نظام است، گفت: اختلاف و تفرقه عذاب الهی است که از بیراهه روی رخ می‌دهد.


امام جمعه موقت ساری خدمتگزاری به مردم را یک تکلیف الهی دانست و بیان داشت: حرکت در مسیر خدمت رسانی به مردم که صاحبان اصلی این انقلاب هستند رضایت و اعتماد مردم را به همراه خواهد داشت./950/پ202/ج

ارسال نظرات