۰۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۱۳۶۴۴۳

کریستین امانپور به جنگ خدا می‌رود

خبرگزاری رسا ـ کریستین امانپور با ارائه ویراشی جدید از مستند«جنگ‌آوران خدا»، در صدد معرفی خداوند متعال به عنوان عامل شر در جهان است.
کریستین امانپور به جنگ خدا می‌رود

 به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، کریستین امانپور، خبرنگار مشهور شبکه «ای بی اس»، با حمایت شبکه خبری «سی ان ان» در سال 2007 مستندی ساخت که در سه مرحله، تأثیر ادیان ابراهیمی بر وضعیت سیاسی جهان را تحلیل کرده است، هر یک از این سه گانه‌ها به ترتیب به نقش اسلام، یهودیت و مسیحیت در معادلات سیاسی کنونی و نقش دین بر تصمیمات سیاستمداران پرداخته است.

بر اساس این گزارش، منتقدان نوک پیکان این حمله را نه صرفاً ادیان بلکه خداوند متعال می دانند که این مستند در صدد معرفی حضرت حق به عنوان عامل شر در جهان است.

ویرایش جدید این مستند در هشت قسمت به زودی از شبکه «سی ان ان» پخش خواهد شد، همچنین به‌صورت آنلاین در سایت خبری در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است، «جنگ آوران مسلمان خداوند، ایران»، «جنگ آوران مسلمان خداوند، سیدمحمد قطب»، «جنگ آوران مسلمان خداوند، حقوق زنان در اسلام»، «جنگ آوران یهودی خداوند، جنگ شش روزه»، «جنگ آوران یهودی خداوند، اردوگاه های اسراییل»، «جنگ آوران مسیحی خداوند، اوانجلیست ها»، «جنگ آوران مسیحی خداوند، گریگ باید» و «جنگ آوران مسیحی و یهودی خداوند، حفاظت از اسرائیل» عناوین این مجموعه‌ها را تشکیل می دهد./9161/ت302/ن

ارسال نظرات