۰۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۱۳۶۵۹۳
آیت‌الله کعبی:

رهنمودهای رهبری به مثابه هدیه الهی برای دولت است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هفته دولت را فرصتی برای تبیین کارآمدی نظام اسلامی ذکر کرد و گفت: توجه به نقاط ضعف با رویکرد آسیب شناسانه نظام اسلامی را در مسیر تحقق عدالت و پیشرفت کمک خواهد کرد.
آيت الله کعبي آيت الله عباس کعبي عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم
 
آیت‌الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این‌که هفته دولت یادآور شهادت شهیدان رجایی و باهنر و احیای ارز‌ش‌های الهی، انسانی، مجاهدت و فداکاری در راه حفظ و تداوم گفتمان انقلاب اسلامی است، این هفته را فرصتی برای تبیین کارآمدی نظام اسلامی ذکر کرد.
تحقق عدالت و پیشرفت در گرو نگاه آسیب شناسانه به نقاط ضعف است
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که دولت متعلق به مجموعه نظام و کارنامه نظام اسلامی است، ابراز کرد:  هفته دولت فرصتی را فراهم کرده تا علی رغم همه مشکلات و ناملایمات، خدمات و تلاش‌های نظام و حرکت روبه رشد در مسیر پیشرفت و عدالت تبیین شود.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: تبیین کارنامه دولت، تبیین کارآمدی و حرکت روبه رشد و تعالی ملت و نظام اسلامی است و همه باید از این فرصت استفاده کنند تا از لحاظ عملی این تجربه بی نظیر سی و سه ساله انقلاب اسلامی در چارچوب تبیین خدمات دولت به عنوان یک نعمت الهی بازگو و شکر آن نیز به جای آورده شود.
آیت‌الله کعبی با تأکید بر ذکر کردن نقاط قوت دولت، خواستار توجه به نقاط ضعف با رویکرد آسیب شناسانه شد و اظهار داشت: اصلاح امور با کمک گرفتن از تجربه‌ها باعث می‌شود راه تحقق پیشرفت و عدالت و رسیدن به آرمان‌های متعالی اسلامی، الهی و انسانی با توجه به واقعیت‌ها هموار تر شود.
رهنمودهای مقام معظم رهبری به مثابه یک هدیه الهی برای دولت است
وی ادامه داد: کارشناس ترین شخصی که تا به امروز به نحو شگفت انگیز و با رعایت عدالت و انصاف به ارزیابی کارنامه دولت‌های متفاوت اقدام کرده و رهنمودهای پایه‌ای و کارگشا را به دولت مردان اسلامی ارائه داده مقام معظم رهبری هستند.
نماینده مجلس خبرگان رهبری رهنمودهای مقام معظم رهبری را به مثابه یک هدیه الهی برای دولت خواند و تصریح کرد:‌ دولتمردان نظریات برتر و کارشناسی شده ایشان را غنیمت بشمارند و در اجرایی کردن رهنمودهای ایشان تلاش کنند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه بیانات مقام معظم رهبری در جمع اعضای هیأت دولت را تقویت، رشد و تعالی نظام اسلامی عنوان کرد و ابراز کرد: رهنمودهای ایشان به تبیین کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارائه فرصت برای بیان کارآمدی دولت اسلامی کمک می‌کند.
وی مدیریت رهبر معظم انقلاب را مبتنی بر ایمان، عمل صالح و پاسداشت ارزش‌های الهی دانست و آن را بهترین الگو برای نظام مدیریتی جهان برشمرد و اظهار داشت: ایشان در یک ارزیابی مبتنی بر عدالت و انصاف از تمامی ظرفیت‌های نظام اسلامی برای هموار کردن مسیر تحقق تمدن اسلامی و مقاومت در مقابل جبهه استکبار و توطئه‌های داخلی و خارجی استفاده کرده است.
آیت الله کعبی در پایان گفت: مشروح بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضا هیأت دولت به عنوان منشور اجرایی مدیریت ارزش مدار و فضیلت محور، تابلوی درخشان فراروی دولتمردان نظام اسلامی، نخبگان و عموم مردم و مورد مداقه و مطالعه کارشناسانه قرار گیرد./927/ت302/ج
 
ارسال نظرات