۱۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۳۷۳۲۸
معاون بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا خبر داد؛

274 مقاله به همایش بین المللی اخلاق و ادیان ارسال شد

خبرگزاری رسا ـ معاون بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا از ارسال 274 مقاله به همایش بین المللی اخلاق و ادیان خبر داد.
همايش اخلاق و اديان

 

حجت الاسلام علی روح اللهی، معاون بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با تاکید بر این که گسترش اندیشه های علما و فقها در جامعه امری ضروری و مهم است، گفت: جامعه امروز ما نیازمند بهره گیری بیشتری از اندیشه های متعالی علما و مراجع بزرگ هستند تا بتوانند در برابر تهاجم گسترده فرهنگی ایستادگی کنند.

 

وی با بیان این که همایش بین المللی اخلاق و ادیان امسال به میزبانی شهر مقدس قم برگزار خواهد شد، گفت: این همایش به همت پژوهشکده علوم وحیانی معارج وابسته به بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا برگزار می شود که تاکنون 274 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

 

معاون بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا با اشاره به این که قبل از برگزاری همایش بین المللی اخلاق و ادیان پیش همایش هایی برگزار خواهد شد، گفت: همایش ملی علامه محمدتقی آملی در تاریخ ششم مهر و در شهرستان آمل برگزار خواهد شد که 15 مقاله ارسال شده از کل مقالات پیرامون این عالم فرهیخته است و در روز همایش دو مقاله ارائه خواهد شد.

 

وی همچنین از چاپ برخی آثار علامه محمد تقی آملی از سوی کمیته علمی این همایش خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر آن، جمع آوری و تدوین زندگی نامه این عالم برجسته نیز در دستور کار قرار گرفته است.


حجت الاسلام روح اللهی، تکریم از عالمان دین را امری مهم و ارزنده دانست و گفت: شهرستان آمل مهد عالمان ارزنده ای است که چه در گذشته و چه در عصر حاضر منشأ خدمات ارزنده ای بوده اند.

 

معاون بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا در پایان با بیان این که تکریم بزرگان و عالمان از وظایف اصلی ما در شرایط کنونی است، خاطرنشان کرد: باید از داشته‌های گرانقدر خود به منظور آشنایی بیش از پیش جوانان با عالمان بهره گیریم که این قدردانی ثمرات فراوانی را برای ترویج فرهنگ جامعه بر اساس تعالیم والای اسلامی خواهد داشت./950/ت302/ب

ارسال نظرات