۱۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۳۷۷۱۱
اول مهرماه؛

شروع سال تحصیلی مدرسه علمیه باب الحوائج اهواز

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه باب الحوائج(ع) اهواز از پذیرش 28 نفر از پذیرفته شدگان در آزمون ورودی حوزه از سوی این حوزه علمیه خبرداد.
طلاب خوزستان

 

حجت الاسلام امین ذوالفقاری، مدیر مدرسه علمیه باب الحوائج(ع) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آمار طلاب جدید برای ورود به این حوزه را 28 نفر عنوان کرد و اظهار داشت: این تعداد از نفرات پذیرفته شده در دو گروه دانشجویان مقطع لیسانس و مقطع دیپلم هستند.

حجت الاسلام ذوالفقاری تصریح کرد: شروع سال تحصیلی مدرسه علمیه باب الحوائج (ع) اهواز با توجه به شروع دوره اختبار و تثبیت اول مهر ماه امسال خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه باب الحوائج(ع) اهواز خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید تدریس علوم حوزوی این مدرسه بر عهده 14 تن از اساتید مجرب حوزه علمیه اهواز است.

وی با اشاره به آمارکلی طلاب این مدرسه  ابراز داشت: با احتساب طلاب جدیدی که امسال وارد می شوند، آمار کلی طلبه ها 100 نفر می شود.

حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار داشت: متقاضی ورود به این حوزه 90 نفر بود که با توجه به محدود بودن فضای آموزشی، تنها 28 نفر از آنان پذیرفته شدند.

گفتنی است، تعداد نفرات مقطع لیسانس 12 نفر و مقطع دپیلم پذیرفته شده در این حوزه 16 نفر هستند.

لازم به ذکر است، مدرسه علمیه باب الحوائج(ع) اهواز در سال 1389 با 24 طلبه فعالیت علمی و دینی خود را آغاز کرد./9458/ت303/ب

ارسال نظرات