۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۳۷۹۸۷

آمار تکان دهنده زندگی های نابود شده در انگلیس

خبرگزاری رسا ـ شبکه من و تو آماری تکان دهنده از آمار طلاق در کشور انگلستان ارائه و تاکید کرد: آمار طلاق نشان دهنده آن است که خانواده های ناتنی در بریتانیا به سرعت در حال افزایش است.
انگليس
به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه من و تو آمار تکان دهنده ای از آثار طلاق ارائه کرد.
اروپا طی سال های گذشته شاهد بود فروید با شعار آزادی های جنسی به منظور کاهش ناهنجاری های اجتماعی به میدان آمد، اما هر چه از زمان اجرای این نظریه در جامعه غری می گذرد، آثار مخرب این باصطلاح تئوری غیراخلاقی هر روز بیشتر خود را به نمایش می گذارد؛ تزلزل در ارکان خانواده و از هم پاشیدن آن و افزایش فرزندان تک والد و فرزندان طلاق از جمله این آثار است.
شبکه من و تو در این زمینه آماری تکان دهنده ارائه می دهد: آمار طلاق نشان دهنده آن است که خانواده های ناتنی در بریتانیا به سرعت در حال افزایش است. (خانواده های ناتنی به خانواده هایی گفته می شود که فرزندانی که در آن خانه زندگی می کنند و تحت تربیت یک پدر و مادر واحد قرار دارند، از پدر و مادرهای متفاوتی هستند)
من و تو در ادامه تاکید می کند: الان یک دهم خانواده های در انگلیس ناتنی هستند یعنی حدود 500 هزار خانواده و تقربیا یک میلیون بچه. این شبکه در پایان می افزاید که یکپارچه کردن این خانواده ها امروزه به چالش رایجی در انگلیس تبدیل شده است./9161/ت302/ج
ارسال نظرات