۲۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۳۸۴۰۶
مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان:

بزرگداشت شهادت امام جعفر صادق(ع) دفاع از ولایت است

خبرگزاری رسا ـ مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان با تاکید بر تبیین جایگاه ولایت و دفاع از آن در مراسم های بزرگداشت شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: در واقع رساترین پیام را در دفاع از ولایت، نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران به دنیا انتقال می دهد.
اكبر فرجام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام علی اکبر فرجام شب گذشته در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت شهادت امام جعفر صادق(ع) با امام جمعه مشهد اظهار داشت: شکل گیری این ستاد باعث شده است که همه دستگاه های اجرایی که می توانند به هر نحوی در هر چه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم نقشی را ایفا کنند، حضور به هم رسانند.

 وی درادامه به تبیین ضرورت و اهمیت بزرگداشت مقام امام صادق (ع) پرداخت و گفت: ستاد مردمی بزرگداشت شهادت امام صادق(ع) با هدف عزاداری و زنده نگهداشتن نام و یاد امام اقدام به برگزاری دسته عزاداری و اجتماع عظیم عزاداران در صبح شهادت کرده است.

 حجت الاسلام گنابادی نژاد، رئیس ستاد مردمی برگزاری مراسم سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) نیز در ادامه اظهار داشت: مراسم عزاداری امام صادق(ع) در مشهد با حضور خیل عظیم زائران و مجاوران برگزار می شود.

 در پایان مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی به پایگاه های پنج گانه در سطح شهر مشهد به منظورسرویس دهی به عزاداران امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت: مسجد امام محمد باقر(ع) نبش خیابان حسابی 34 منطقه قاسم آباد، مسجد جامع شهرک شهید رجایی حدفاصل حر 8 و 10، مسجد سیدالشهدا خیابان صبای 63 واقع در بولوار سیدی، مسجد امام رضا(ع) خیابان شریف 9 واقع در وکیل آباد 59و مسجد الاقصی خیابان اقبال لاهوری 5 واقع در بولوار پیروزی از جمله مناطق پنج گانه سرویس دهی به عزاداران برای حضور مراسم عزاداری امام صادق(ع) در محل میدان شهدا مشهد است./930/پ203/ع

ارسال نظرات