۲۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۱۳۸۴۰۸

مراسم عزاداری امام جعفر صادق در بیوت مراجع تقلید برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مراسم سوگواری و عزاداری با حضور اقشار مختلف مردم در بیوت و دفاتر مراجع تقلید برگزار شد.
عزاداري در بيوت مراجع عزاداري مراجع تقليد در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در سالروز شهادت رییس مکتب جعفری حضرت امام جعفر صادق(ع) مراسم عزاداری و سوگواری آن امام همام با حضور مراجع تقلید، علما و شخصیت‌های حوزوی برگزار شد.
بر اساس این گزارش مراسم سوگواری و عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) روز چهارشنبه در دفاتر حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی، حسین وحید خراسانی، لطف الله صافی گلپایگانی، جعفر سبحانی، سید موسی شبیری زنجانی و سایر علما، با حضور شخصیت‌های حوزوی، علما، طلاب، روحانیان، مسؤولان استانی و دیگر اقشار مردمی برگزار شد.
حضرات آیات صافی گلپایگانی و وحید خراسانی از مراجع تقلید نیز امروز بر اساس سنتی دیرینه در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ص) در قالب هیأت‌های عزاداری به صورت پیاده به سمت حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) حرکت و عزاداری کردند.
گفتنی است، مراسم عزاداری و سوگواری رییس مکتب جعفری در دفتر مقام معظم رهبری با حضور علما، شخصیت های حوزوی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
همچنین در شب و روز شهادت امام جعفر صادق(ع) مراسم عزاداری و سوگواری با حضور هیئات، دستجات عزاداری و اقشار مختلف مردم در حرم کریمه اهل بیت(ع)، ‌مسجد مقدس جمکران، مساجد، تکایا،‌ حسینیه ها و دیگر اماکن مذهبی برگزار شد.
گفتنی است، مراسم عزاداری امام جعفر صادق(ع) با حضور حضرت آیت‌الله نوری همدانی، علما، روحانیت و اقشار مختلف مردم استان کرمانشاه برگزار شد و در این مراسم سخنرانان و مداحان به ذکر فضایل و مناقب آن امام همام پرداختند./927/پ202/ج
ارسال نظرات