۲۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۴۹۸

حوزه علمیه گلستان هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ حوزه علمیه گلستان با صدور بیانیه ای هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام را محکوم کرد.
محکوميت حوزه

به گزارش خبرگزاری رسا، حوزه علمیه گلستان با صدور بیانیه ای هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام را محکوم کرد.

 

در این بیانیه آمده است: «هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ»(سوره صف آیه 9)«اوست کسى که فرستاده خود را با هدایت و آیین درست روانه کرد، تا آن را بر هر چه دین است فائق گرداند، هر چند مشرکان را ناخوش آید».
 
در ادامه این بیانیه آمده است: بار دیگر ایادی استکبار و صهیونیزم جهانی و فیلم سازان روباه صفتشان، چهره از نفاق گشوده و با توهین نسبت به شخصیت نورانی پیامبر اسلام، باعث آشکار شدن هر چه بیشتر مظلومیت پیامبر(ص) شدند.

 

این بیانیه می افزاید: امروز به این معاندان و جاهلان اعلام می­داریم که چهره پر فروغ  پیامبر(ص)مصداق بارز نور خداست که خاموش شدنی نیست. سؤال ما این است که مگر رسول گرامی اسلام چه فرموده است که برای آنها تحمل کردنش سخت است؟ مگر غیر از این است که حضرت محمد(ص) فرامین الهی را برای رستگاری مردم به آنان ابلاغ کرده است.

 

آری این اسلام عزیز است که با پیام رهائی بخش و ظلم ستیز خود و با برانگیختن روح کرامت و عزت در انسان ها و ملت ها، مستکبران را به وحشت انداخته و آتش کینه‌ی ملتهای مسلمان را در دل آنان مشتعل ساخته است و حرکات آنان را دیوانه وار کرده است.


مدیریت حوزه علمیه استان گلستان توهین به شخص رسول گرامی اسلام(ص) را که باعث آزرده شدن قلب امام زمان(ع)، مسلمانان جهان و حوزه های علمیه گردیده، محکوم نموده و هرگونه اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) را خط قرمز مسلمانان"دانسته و شدیدا با آن مقابله خواهد کرد.


ما منتظر روزی خواهیم ماند که وعده الهی محقق شده و ریشه ی کفر و شرک و نفاق و ظلم و دروغها و تهمتها به دستان پر خیر و برکت مهدی موعود(عج) برچیده شود./950/د101/س

ارسال نظرات