۲۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۳۸۶۳۱
همزمان با سراسر کشور؛

نمازگزاران مازندرانی هتک حرمت به ساحت پیامبر را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ نمازگزاران استان مازندران امروز پس از اقامه نماز جمعه این هفته با حضور در راهپیمایی خودجوش و گسترده، تنفر و انزجار خود را نسبت به اقدامات ضد دینی آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
راهپيمايي نمازگزاران  در محکوميت توهين به پيامبر اعظم (ص)

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، نمازگزاران استان مازندران امروز پس از اقامه نماز جمعه این هفته با حضور در راهپیمایی خودجوش و گسترده تنفر و انزجار خود را نسبت به اقدامات ضد دینی آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.


براساس این گزارش، راهپیمایان نماز جمعه مرکز استان با در دست داشتن پلاکاردها و سردادن شعارهایی همچون توهین به پیامبر نشانه عجز کافر، کارگردان صهیونیستی اعدام باید گردد با مشت های گره کرده فریاد خود را نسبت به حرکت ضد دینی عاملات هتک حرمت به پیامبر اسلام اعلام کردند.


این گزارش می افزاید: راهپیمایان معترض با مشت های گره کرده و سردادن شعارهایی همچون ای امت مسلمان بپاخیز بپاخیز، بهر دفاع اسلام بپاخیز بپاخیز، امت اسلام قیام کرده است، بر همگان حجت تمام کرده است، منطق اسلام ما منطق بی بدیل است، عامل آمریکایی مزدور اسراییل است و تهمت به نبی اکرم اهانت به دین است، اعلام جنگ دشمن با کل مسلمین است تنفر و خشم خود را نسبت به آمریکا و رژیم صهیونیستی ابراز کردند.

 

به گزارش خبرنگار رسا در ساری، در پایان این راهپیمایی ضد آمریکایی صهیونیستی بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران نیز در محکومیت این حرکت ضد دینی قرائت شد.

 

در بخشی از بیانیه این شورا آمده است: اقدام ضدانسانی ایادی استکبار جهانی در پخش فیلم موهن نسبت به جایگاه والای پیامبر اعظم اسلام (ص) که توهین به همه پیامبران آسمانی است بدون شک برای ایجاد اختلاف میان پیروان ادیان الهی و ضربه زدن به اصل دین مداری طراحی و اجرا شده است.

 

در این بیانیه تصریح شده است: رسول اکرم (ص) آخرین پیامبر آسمانی منادی عدالت و رحمت، صلح و آزادی و روشن ترین راه هدایت بشری است که همواره در روح و جان مسلمین و سایر آزادگان جهان جاودانه است.

 

این بیانیه می افزاید: به طور قطع رفتار شنیع و گستاخانه نخواهد توانست مانعی در برابر موج گسترده بیداری اسلامی و یا در روند روز افزون اقبال مردم دنیا به این پیامبر اولی العزم کوچکترین خدشه ای وارد کند.

 

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: مردم ولایتمدار مازندران ضمن محکوم کردن این اقدام وقیحانه و عرض تسلیت به محضر ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری، مراجع عظام و امت اسلامی ایران اعلام می دارد تا پای جان از جایگاه و قداست پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) حمایت خواهد کرد و از مسلمین جهان و همه مومنان ادیان الهی می خواهد در برابر این هتک حرمت سکوت نکرده و از ارزش های انسانی و الهی دفاع کنند./950/پ202/ب

ارسال نظرات