۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۱۳۸۸۴۲
در پی اهانت به ساحت پیامبر اکرم؛

تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیان آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری رسا ـ طلاب، علما، روحانیان و فضلای حوزه های علمیه آذربایجان شرقی در اعتراض به اهانت به ساحت پیام اکرم(ص) مقابل بیت آیت الله شبستری تجمع کردند.
تجمع اعتراض آميز اساتيد، فضلا و طلاب حوزه علميه

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی اظهار داشت: پشت پرده این توطئه آمریکایی و صهیونیستی اهداف مغرضانه‌ای نهفته است که با هدف توقف بیداری اسلامی و انحراف افکار عمومی از جنایات ضدبشری غرب پیگیری می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این فیلم موهن که تصویری نادرست از چهره اسلام، مسلمانان و رسول اکرم(ص) ارائه می دهد، در راستای سیاسی اسلام‌هراسی در غرب است، پیروان دیگر ادیان الهی به رسول گرامی اسلام عشق و محبت دارند، در حقیقت پیامبری که رحمت تمامی عالمیان بوده، مؤید دیگر پیامبران گذشته است.

 

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به خشم و انزجار عموم مسلمانان جهان از این اقدام شوم صهیونیزم بین‌الملل گفت: غیرمسلمانان نیز این فیلم را محکوم کرده‌اند و معتقدند که آمریکا و رژیم صهیونیستی قصد دارند با چنین اقداماتی مردم آزاداندیش جهان را نسبت به اسلام بدبین کنند.

 

وی جلوگیری از گسترش روز افزون دین مبین اسلام و توقف موج بیداری اسلامی را از دیگر اهداف این توطئه دانست و ادامه داد: بر خلاف تصور دشمنان ساخت این فیلم نه تنها موجب دلسردی مردم به اسلام نشد، بلکه اتحاد و همدلی مسلمانان جهان را افزایش داد.

 

آیت الله مجتهدشبستری با تاکید بر اقدام عملی برای برخورد با عاملان تولید این فیلم موهن اظهار داشت: عدم برخورد قاطع، سریع و جدی از سوی جامعه اسلامی، دشمنان را در اقدامات بعدی جری خواهد کرد، دشمنان اسلام باید بدانند که با چنین اعمالی نمی توانند مانع از تابش نور اسلام در جهان شوند.

 

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهدید نظامی رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران خاطرنشان کرد: رژیمی که نتوانست مقابل گروه کوچک اما غیور حزب الله لبنان دوام بیاورد، چگونه می تواند با ایران قدرتمند رو به رو شود، صهیونیست‌ها اگر جرات، قدرت و جسارت این اقدام را داشتند تا امروز فرصت را از دست نمی دادند.

 

وی با تاکید بر این‌که طلاب و روحانیان در صورت هرگونه تهدید احتمالی کفن بر تن کرده و آماده جانفشانی خواهند بود، گفت: اگر رژیم منحوس صهیونیستی قصد چنین جسارتی را داشته باشد حزب الله لبنان، نیروهای مسلح ایران، بسیجیان در سریع‌ترین زمان ممکن با پاسخی رعدآسا تلاویو را با خاک یکسان خواهند کرد.

 

گفتنی است، در پایان این تجمع، بیانیه مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان شرقی در محکومیت اهانت به پیامبر اسلام(ص) قرائت و طلاب مدارس علمیه حضرت ولی‌عصر(عج)، سفیران هدایت، طالبیه، سالار شهیدان، قراملک، صادقیه و الزهرا فریاد لبیک یا رسول الله سر دادند./935/پ202/ب

ارسال نظرات