۲۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۱۳۸۹۹۶

خروش طلاب خوزستانی در محکومیت ساخت فیلم موهن

خبرگزاری رسا ـ در پی ساخت فیلم اهانت آمیز به ساحت رسول اکرم(ص) طلاب استان خوزستان با تجمع در مدارس علمیه برخی از شهرستان‎ها این اقدام را محکوم کردند.
تجمع طلاب و روحانيان در اعتراض به اهانت به پيامبر اکرم (ص)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، در پی ساخت فیلم اهانت آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، طلاب مدارس علمیه اندیمشک، بهبهان، دزفول و امیدیه با تجمع در مدارس علمیه، این اقدام را محکوم کردند.

تجمع اعتراض آمیز طلاب و استادان حوزه علمیه اندیمشک

بیش از یکصد نفر از طلاب خواهر و برادر شهرستان اندیمشک در حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان اندیمشک تجمع اعتراض‌آمیز کردند.

در این مراسم حجت الاسلام موحد طاهر از شاگردان آیت الله مصباح یزدی با محکوم کردن انتشار فیلم اهانت‌آمیز به ساحت قدسی پیامبر اعظم(ص) خواستار برخورد با عوامل و دست‌اندرکاران این فیلم شد.

در پایان این تجمع نیز شعارهای ضد استکباری به نشانه اعتراض نسبت به توهین به مقدسات اسلام از سوی تجمع کنندگان فریاد زده شد تا از این طریق طلاب انزجار خود را از این عوامل این اقدام به نمایش گذارند.

خروش طلاب و روحانیان امیدیه در محکومیت به اهانت به پیامبر اکرم

 طلاب مدارس علمیه امیدیه نیز با تجمع در مدرسه علمیه مهدیه این شهرستان با سر دادن شعارهایی به ساخت فیلمی موهن علیه پیامبر اسلام(ص) اعتراض کرده و خواستار برخورد شدید با عاملان این اقدام و همچنین اعدام کارگردان فیلم«زندگی محمد رسول الله» و کشیش آمریکایی شدند.

در این تجمع که با حضور بیش از 400 نفر برگزار شد طلاب مدرسه سفیران هدایت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) نیز حضور داشتند.

حجت‌الاسلام مهدی علیزاده، امام جمعه امیدیه در سخنانی با محکوم کردن اقدام غیر انسانی آمریکا و صهیونیسم اظهار داشت: این اقدام نشان دهنده عجز و ناتوانی استکبار در برخورد منطقی با مبانی اسلامی است.

تجمع طلاب دزفول در بقعه متبرکه سبزقبا

استادان، طلاب و سایر اقشار مردم دزفول در تجمع اعتراض‌آمیز در بقعه متبرکه سبزقبا این شهرستان هرگونه اهانت به پیامبر گرامی اسلام را محکوم کردند و خواستار برخورد با عاملان این اهانت شدند. 

تجمع کنندگان با اعتراض به اقدام ضد دینی و شرم آور آمریکا و صهیونیسم در تهیه فیلم موهن و هتک حرمت خاتم الانبیا(ص) مراتب خشم و انزجارخود را ابراز داشتند.

تجمع کنندگان با سردادن شعارهای «مرگ برآمریکا»، «مرگ بر اسراییل» ، «آمریکا، اسراییل مرگ به نیرنگتان» و سر دادن فریاد «یا محمدا» این اقدام ننگین استکبار را محکوم کردند.

در این تجمع حجت الاسلام احمد فیض الاسلام، استاد حوزه علمیه دزفول با محکوم کردن ساخت فیلم موهن علیه ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: وظیفه انبیاء الهی هدایت بشر به سوی سعادت و کامیابی است.  

وی با انتقاد از سکوت برخی کشورهای مسلمان در برابر این حرمت شکنی ابراز داشت: برخی از این کشورها خود را خادم الحرمین معرفی می کنند ولی به مردم کشور خود اجازه دفاع از مقدسات خود را نمی دهند و این حکومت ها باید بدانند که به زودی نابود خواهند شد.

حجت الاسلام فیض الاسلام با اشاره به اتحاد و پایبندی مسلمانان بر ارزش های دینی خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام با شکستن حرمت مقدسات مسلمانان سعی کردند که محبت بین مسلمانان را بشکنند اما به یقین این جریان نتیجه ای معکوس به همراه خواهد داشت.

اعتراض طلاب بهبهانی به ساخت فیلم موهن علیه پیامبر عظیم الشأن اسلام

بیش از 50 نفر از طلاب بهبهانی در تجمع اعتراض‌آمیزی که در حوزه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان برگزار شد، طلاب، اساتید و جمع زیادی از مردم نیز حضور داشتند.

طلاب و روحانیون بهبهانی در این تجمع با اعلام حمایت از حرکت مسلمانان علیه نظام سلطه و صهیونیزم بین‌الملل، انزجار خود را از سیاست ها غیر انسانی غرب اعلام کردند.

حجت الاسلام موسوی، استاد حوزه علمیه بهبهان، با محکوم کردن ساخت فیلم اهانت آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) از سوی عوامل کشور های آمریکا و صهیونیسم جنایتکار خواستار برخورد سریع و قاطع مجامع بین المللی با این اقدام غیر انسانی شد.

برگزاری اجتماع طلاب حمیدیه در محکومیت اقدام اسلام ستیزانه آمریکا

همچنین حجت الاسلام ناصر عبیات، مدیر حوزه علمیه حضرت قائم(عج) حمیدیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری تجمع اعتراض آمیز طلاب در هفته آینده خبر داد.

وی با بیان این که این تجمع پس از آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه علمیه این شهرستان برگزار می شود ابراز داشت: حجت الاسلام حسینی از اساتید حوزه علمیه سخنران این تجمع خواهد بود./9464/پ202/س

ارسال نظرات