۲۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۳۹۱۲۹
با سخنرانی آیت الله فاضل لنکرانی:

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه قم پیش از ظهر امروز با سخنرانی آیت الله فاضل لنکرانی برگزار شد.
آيت الله محمد جواد فاضل لنکراني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه قم پیش از ظهر امروز با حضور ریاست، اعضای هیأت علمی، معاونان، دانشجویان و شخصیت‌های حوزوی و در سالن شهید بهشتی این دانشگاه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این مراسم با سرودخوانی گروه سرود مرکز قرآنی مرحوم کربلایی کاظم ساروقی آغاز شد.

آیت‌الله بهشتی، رییس دانشگاه قم در ابتدای این مراسم، دانشگاه را محراب عبادت برشمرد و گفت: حقیقت خدمت به علم، معلم و عالم اگر در جهت رضای خدا باشد دارای ارزش زیادی است.

وی ادامه داد: استادان، کارمندان و دانشجویان باید دست به دست هم بدهند تا وظیفه بزرگ علمی، تربیتی و فرهنگی خود را به نحو احسن انجام دهند.

شایان ذکر است آیت الله فاضل لنکرانی که سخنرانی این مراسم را برعهده داشت، دانشگاه قم را از مراکز مورد توجه بزرگان دانست و گفت: مرحوم والد ما و آیت الله قاضی در تأسیس این دانشگاه تلاش‌های زیادی داشتند تا این مرکز در خدمت اسلام و انقلاب باشد.

وی در ادامه ساخت فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر(ص) را محکوم کرد و ابراز داشت: برنامه دشمنان تنها تخریب پیامبر(ص) اسلام نیست بلکه آن‌ها با ساخت فیلم‌های ضد شخصیت‌های مانند حضرت موسی(ع)، حضرت عیسی(ع) و حضرت آدم(ع) سعی می‌کنند تا عصمت و قداست انبیا(ع) را از بین ببرند.

وی در پایان گفت: دانشگاهیان باید چشم خود را در مقابل تهاجم دشمن باز کنند و با برگزاری نشست‌های به موضوع حجاب، عفاف توجه کرده و با تقدس زدایی دشمن مقابله کنند./993/پ203/ن

ارسال نظرات