۲۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۱۳۹۱۶۴
امام جمعه آمل:

دهه کرامت بهترین فرصت برای تبیین اندیشه های رضوی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با بیان این که دهه کرامت بهترین فرصت برای تبیین اندیشه های رضوی است، گفت: باید آحاد جامعه و به خصوص نسل جوان درک و فهم ارزنده ای نسبت به دو افتخار مدفون در ایران زمین یعنی حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) داشته باشند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، روز گذشته در مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و افتتاح پارک لادن با بیان این که دهه کرامت بهترین فرصت برای تبیین اندیشه های رضوی است، گفت: باید آحاد جامعه و به خصوص نسل جوان درک و فهم ارزنده ای نسبت به دو افتخار مدفون در ایران زمین یعنی حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) داشته باشند.


وی با اشاره به این که ترویج ارزش های والای اسلامی امری مهم و ضروری است، خاطرنشان کرد: دشمن درصدد است تا با انواع ترفندها و برنامه ها جامعه را  از مسیر خدامحوری خارج کند و به سمت اهداف خود سوق دهد که تمسک به اهل بیت(ع) می تواند خنثی کننده تهاجم فرهنگی دشمنان باشد.


امام جمعه آمل با تاکید بر این که باید برای رفع نیازهای نسل جوان جامعه اهتمام شایسته ای در سطح ملی و منطقه ای وجود داشته باشد، گفت: اگر ما نتوانیم با برنامه ریزی منسجم و سازمان یافته در راستای نهادینه کردن ارزش های اسلامی در جامعه تلاش کنیم دشمن برای جوانان ما بسیار برنامه دیده است.


حجت الاسلام رحمانی با بیان این که خدمت به مردم باید سرلوحه کاری مدیران قرار داشته باشد، گفت: چشمان مردم نظاره گر خادمانشان است و مسؤولان باید از این فرصت ارزنده در راستای رفع نیازها و مشکلات مردم همه تلاش خود را به کار گیرند.


وی با اشاره به این که
 مردم به خوبی خادمان واقعی را تشخیص می دهند و برای آنان حرمت ویژه ای قائل هستند، یادآور شد: مدیران باید از لحظه لحظه ایام کاری خود در راستای بهترین خدمت رسانی ها به مردمی که در همه عرصه های انقلاب پای کار بوده اند تلاش کنند.


امام جمعه آمل با بیان این که مدیران باید اخلاق اسلامی را سرلوحه کاری خود قرار دهند، افزود: حرکت در مسیر عدالت و اخلاق امری است که هم موجبات رضایت مندی ارباب رجوع را فراهم می آورد و هم سبب رضایت حضرت حق خواهد شد.


حجت الاسلام رحمانی مردم را ولی نعمتان انقلاب اسلامی دانست و با بیان این‎که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همواره دغدغه رسیدگی به امور مردم را داشتند، گفت: رسیدگی به امور مردم به ویژه محرومان و مستضعفان مهم ترین سفارش امام راحل به مسؤولان و کارگزاران نظام بود.
 
وی در پایان با اعلام رضایت مندی از فعالیت های مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل، خاطرنشان کرد: امیدواریم که خدمات ارزنده در راستای عمران و آبادانی شهر گسترش یابد و شاهد رشد و توسعه شهرستان در همه زمینه ها باشیم./950/پ202/ب

ارسال نظرات