۳۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۱۳۹۴۶۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

استکبار جهانی در مقابل قدرت الهی اسلام زمین‌گیر شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که استکبار جهانی همه توان خود را برای ایجاد نفاق میان امت اسلامی و ایجاد تقابل بین اسلام و پیروان سایر پیامبران الهی به کار گرفته است، تصریح کرد: پیروان همه ادیان الهی باید مراقب توطئه افکنی نظام سلطه باشند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

حجت الاسلام و السلمین سیدصابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با محکوم کردن اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام، گفت: صهیونیسم جهانی امروز برای فرار از نابودی با اتخاذ سیاست شوم اسلام ستیزی در پی خاموش کردن احساسات دینی و تضعیف مقدسات اسلام در دنیا هستند.


 وی با بیان این که انقلاب شکوهمند اسلامی که بر پایه احکام اسلام ناب محمدی پایه گذاری شده است حیات ننگین صهیونیسم جهانی را متزلزل کرده است، افزود: امروز استکبار جهانی در برابر قدرت الهی اسلام ناب حرفی برای گفتن ندارد و زمین گیر شده است.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که استکبار جهانی همه توان خود را برای ایجاد نفاق میان امت اسلامی و ایجاد تقابل بین اسلام و پیروان سایر پیامبران الهی به کار گرفته است، تصریح کرد: پیروان همه ادیان الهی باید مراقب این توطئه افکنی نظام سلطه باشند.


حجت الاسلام و المسلمین جباری با بیان این که استکبار جهانی باید بداند توهین به مقدسات اسلامی، صفوف مسلمانان را فشرده تر و اتحاد جامعه اسلامی را قوی تر می کند، خاطرنشان کرد: امروز امت اسلام با وحدت و همدلی در برابر هر گونه توطئه افکنی دشمنان اسلام باید مقابله و ایستادگی کنند.


وی با بیان این که ساخت فیلم موهن علیه پیامبر خوبی ها گواه دیگری بر دروغ بودن شعار تکراری حقوق بشر و احترام به ادیان و تمدن ها از سوی آنها دارد، تأکید کرد: این فیلم آمریکایی صهیونیستی آتش خشم امت اسلامی را هر روز فروزان تر خواهد کرد و به امید خدا عاملان اصلی و حامیان واقعی این هتک حرمت را در خود خواهد سوزاند.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به رشد اسلام‌خواهی در غرب اشاره کرد و گفت: این موضوع باعث شده تا دشمنان جور دیگری وارد میدان شوند و بیم این می‌رود که قرآن‌سوزی‌ها، اهانت‌ها و کاریکاتور کشیدن‌ها بهانه‌ای شود تا مسلمانان غربی از سوی نژادپرستان مورد آزار و اذیت قرار بگیرند.


حجت الاسلام و المسلمین جباری با اشاره به این که امت اسلامی نباید به راحتی از این اهانت آشکار در خصوص پیامبر گذر کنند، خاطرنشان کرد: پشت پرده این توطئه آمریکایی صهیونیستی افکار شوم و پلید دیگری وجود دارد.
 
وی افزود: با جنجال غربی‌ها و آشوب‌های بی‌ادبانه عده‌ای مزدور، احتمال می‌دهم یک تست سیاسی در حال جریان است تا مسلمانان را از مناطق اروپایی قلع و قمع و بسیار محدود و حتی اموال شان را بلوکه کنند.


امام جمعه بهشهر در بخش پایانی سخنان خود حفظ وحدت و همدلی را مهم ترین راه مقابله با توطئه های شوم دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: ملت های مسلمان باید با تقویت وحدت میان خود در برابر سیاست های آمریکایی صهیونیستی دنیا ایستادگی کنند، چون آینده از آن امت اسلامی است و این حقیقی آشکار است./950/ت302/ج

ارسال نظرات