۰۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۳۹۸۳۰
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی:

دشمن با موج گسترده اسلام خواهی در جهان مواجه شده است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان این که امام خمینی(ره) نیم قرن پیش به وجود غده سرطانی یعنی رژیم صهیونیستی اشاره کردند، اظهار داشت: دشمن در برهه کنونی با موج گسترده اسلام خواهی در جهان مواجه شده است.
حجت الاسلام و المسلمين حاجتي ، مدير حوزه علميه خوزستان در مراسم آغاز سال تحصيلي حوزه علميه خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان، امروز در آیین آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه این استان با اشاره به زحمات علمای خوزستان از زمان های گذشته تا کنون ابراز داشت: اکنون آن تلاش ها به ثمر نشسته و بیش از 4 هزار طلبه در حوزه علمیه خوزستان مشغول به تحصیل علوم دینی هستند.

 امام جمعه موقت اهواز به رتبه اول خوزستان در کشور از حیث داوطلبان ورود به حوزه علمیه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر  بیش از 400 مدرس در 45 مدرسه رسمی و 13 مدرسه سطح 2 به فعالیت مشغول هستند.

 حجت الاسلام والمسلمین حاجتی حوزه علمیه خوزستان را سنگری برای طلاب، روحانیان و علما برای دفاع از مکتب ولایت و انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: مدارس علمیه در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی و راه شهدا در حال حرکت هستند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با شورای عالی حوزه علمیه اشاره کرد و افزود: حوزه های علمیه باید به رسالت خطیر خود درباره بیداری اسلامی توجه کنند و آن را به بهترین نحو ادا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی بیداری اسلامی را دلیل اصلی هتاکی ها علیه اسلام برشمرد و خاطر نشان کرد: دشمن تحت تأثیر امواج بیداری اسلامی قرار گرفته و برای مقابله با آن دست به این جنایات می زند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که هیچ کدام از هتاکی هایی که علیه دین اسلام صورت گرفته اتفاقی و خود جوش نبوده است ابراز داشت: در رابطه با ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اکرم(ص) کارگردان این فیلم به نام سام باسیل در ساخت آن نقش یک کارگر را داشته است.

صد سرمایه دار یهودی در ساخت فیلم موهن علیه پیامبر مشارکت داشته اند

مدیر حوزه علمیه خوزستان در ادامه سخنان خود ابراز داشت: در ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اکرم(ص) صد سرمایه دار یهودی مشارکت داشته اند و در این بین 5 ملیون دلار برای ساخت آن داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی به ادعاهای دروغین آمریکا در رابطه با بی اطلاعی از ساخت فیلم موهن اشاره کرد و گفت: همگان بر کذب بودن این سخن شک ندارند، چرا که این اقدام با هماهنگی دولتمردان آمریکا صورت گرفته است.

وی با اشاره به ادعاهای دروغین دولتمردان فرانسه مبنی بر این که این کشور آزادی بیان را حق مسلم مردم می داند ابراز داشت: پس از انتشار کاریکاتوری از پیامبر در نشریه ای در این کشور نیروهای امنیتی اجازه راهپیمایی و تظاهرات به مردم و مسلمانان را ندادند.

امام خمینی مسیر آینده برای بشریت را ترسیم کرد

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی در قسمتی دیگر از سخنان خود به عظمت حرکت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: به راستی امام خمینی(ره) آمده بود تا مسیر آینده را برای بشریت ترسیم کند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان این که امام خمینی(ره) نیم قرن پیش به وجود غده سرطانی یعنی رژیم صهیونیستی اشاره کردند، اظهار داشت: این رژیم جعلی هر زمان در مواجهه با اسلام که شکست را متحمل می شود در عقب نشینی خود اقدام به انجام جنایت کرده است.

وی به شکست دشمنان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و زمانی که نتوانستن بر رزمندگان اسلام غلبه کنند، دست به اقدام زشت و چاپ کتابی با عنوان آیه های شیطانی کردند و در همین زمینه60 هزار دلار برای تألیف آن به سلمان رشدی دادند.

دشمن با موج گسترده اسلام خواهی در جهان مواجه شده است

امام جمعه موقت اهواز به وجود بیش از 140 ملیون مقاله در زمینه اسلام هراسی در سایت های مختلف اینترنتی اشاره کرد و ابراز داشت: دشمن در برهه کنونی با موج گسترده اسلام خواهی در جهان مواجه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان این که دومین دین در کشور فرانسه اسلام است و این کشور دارای 10 میلیون مسلمانان است اظهار داشت: پنج سال قبل 24 هزار انگلیسی با پاسپورت این کشور جهت انجام فریضه حج به عربستان اعزام شدند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان در پایان سخنان خود تصریح کرد: پر فروش ترین کتاب بعد از حوادث یازده سپتامبر در آمریکا قرآن بوده است و طبق اعلام منابع این کشور در سال، سی هزار نفر در آمریکا به دین اسلام گرایش پیدا می کنند./9464/پ201/ب

ارسال نظرات