۰۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۴۰۴۸۱
امام جمعه موقت اهواز:

استکبار جهانی خواهان براندازی نظام ولایی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز با اشاره به دشمنی نظام سلطه با جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: علت دشمنی استکبار جهانی این است که امامت و ولایت مداری در جای جای این کشور موج می زند و غرب خواهان براندازی این نظام است.
حجت الاسلام و المسلمين حاجتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میر احمد رضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز در خطبه های این هفته با اشاره به شگفتی های تقوا خاطرنشان کرد: راز اتصال انسان با خداوند متعال تقوا پیشه کردن است و ارزش هر بشر به ارتباط با پروردگار جهانیان است.

وی بیان داشت: انسان در هر لحظه از عمر خود می تواند با خداوند متعال در ارتباط باشد و اتصال خود را با تقوا پیشه کردن حفظ کند تا سعادت دنیوی و اخروی خویش را مهیا و به دست آورد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی در ادامه سخنان خود به میلاد پر برکت امام رضا(ع) اشاره و تصریح کرد: آن هایی که به ثامن الائمه(ع) توجه می کنند به درستی به مدار لایزال الهی سوق داده می شوند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به شکوفایی مذهب تشیع در عصر امام رضا(ع) اظهار داشت: آن امام بزرگوار با تدابیر و فضاهایی که به وجود آمد به نشر علوم الهی می پرداخت.

وی به حدیث سلسلة الذهب اشاره کرد و گفت: امام وقتی که به نیشابور رسیدند مردم آن دیار برای استقبال آمدند و قلم به دست منتظر سخنان این امام بزرگوار بودند که امام فرمودند برای ورود به قلعه محکم خداوند باید پذیرای ولایت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) باشیم که سعادت انسان تمسک به ولایت است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دشمنی نظام سلطه با جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان ساخت: علت دشمنی استکبار جهانی این است که امامت و ولایت مداری در جای جای این کشور موج می زند و غرب خواهان براندازی این نظام است، ولی با مقاومت هایی که از سوی ملت مسلمان صورت می گیرد این توطئه ها به یأس و ناامیدی مبدل می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی ابراز داشت: در عصر کنونی دشمن به توهین به مقدسات اسلامی و به ویژه به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) پرداخته؛ چرا که سرچشمه تمامی خوبی، ولایت، سعادت و مقاومت ها خاتم پیامبران محمد مصطفی(ص) است.

امام جمعه موقت اهواز در سخن پایانی خود خاطرنشان کرد: دشمنان امروزه می خواهند دین مبین اسلام را از ریشه نابود و محو کنند ولی خوشبختانه ملت ها و مقاومت های اسلامی یک صدا انزجار خود را از اعمال بی شرمانه نظام سلطه ابراز کردند./9458/پ202/ب

ارسال نظرات