۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۴۰۷۴۸
نماینده خبرگان رهبری:

آمریکا هم‌دست جنایات گروهک منافقین است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به خروج گروهک منافقین از لیست سازمان‌های تروریستی گفت: این اقدام هیچ تعجبی ندارد، چراکه آمریکا هم‌دست جنایات گروهک منافقین است.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در قرارگاه نیروی انتظامی مراغه اظهار داشت: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی به روش‌های مختلف به دنبال براندازی نظام اسلامی ایران بوده‌اند، اما هیچ‌گاه توفیقی نداشته‌اند.

 

وی خاطرنشان کرد: زمانی غرب به ویژه آمریکا با حمایت از گروهک‌های منافقین و تروریستی داخلی و خارجی به دنبال آشوب و ترور بودند؛ اما باز هم نتوانستند کاری از پیش برند و امروز شاهدیم که آمریکا در اوج خفت و خاری نام گروهک منافقین را به علت خوش‌خدمتی از لیست سازمان‌های تروریستی خارج می‌کنند.

 

امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که آمریکا هم‌دست جنایات گروهک منافقین است، گفت: خروج گروهک منافقین از لیست سازمان‌های تروریستی هیچ تعجبی ندارد، چراکه خروج نام یک گروهک تروریستی‌ از لیست تروریست بزرگ و دولتی خارج می شود، امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی مظهر تروریسم‌پروری در خاورمیانه و نقاط مختلف جهان هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که سران کاخ سفید با وجود آگاهی از جنایات این گروهک تروریستی علیه مردم، با بی‌شرمی تمام این اقدام را انجام داده اند، گفت: به شهادت رساندن 17 هزار نفر از مردم و شخصیت های بزرگ ایران تنها گوشه‌ای از جنایات گروهک تروریستی مجاهدین خلق است.

 

وی با تاکید بر این‌که هنوز جنگ ایران با دنیای کفر به پایان نرسیده است، خاطرنشان کرد: دشمنان با ناکامی در جنگ سخت و تجاوز نظامی، درصدد تحمیل جنگی دیگر در عرصه‌های فکری، عقیدتی و فرهنگی هستند، دشمن با راه اندازی جنگ نرم می خواهند با سرنوشت جوانان کشور بازی کرده و آنان را به بیراهه بکشد.

 

نماینده خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از تلاش‌های پرسنل نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در نقاط مختلف کشور، اظهار داشت: امنیت موجود نه تنها ناشی از اقدامات فرهنگی در جامعه بوده، بلکه به برکت نیروهای نظامی و انتظامی در حفظ و حراست از آرمان های جمهوری اسلامی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به شهادت تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی در مبارزه با سوداگران مرگ، گفت: نیروی انتظامی حافظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و حفظ نظم و امنیت در جامعه است، پلیس مقتدر ایران اسلامی هیچ‌گاه اجازه ناامنی و اخلال در نظم عمومی به دشمنان نخواهد داد.

 

همچنین سرهنگ عیسی هاتفی، فرمانده نیروی انتظامی مراغه به تشریح فعالیت‌ها و میزان کشفیات مواد مخدر در این شهرستان پرداخت و اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره برای تأمین امنیت و نظم جامعه آماده بوده و با فساد و جرم مقتدرانه و باصلابت برخورد می‌کند./935/پ202/س

ارسال نظرات