۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۱۴۰۹۰۷
آیت الله کعبی:

کوچک‌ترین تعرض دشمن را قاطعانه پاسخ می دهیم

خبرگزاری رسا ـ معاون «جامعه و نظام» جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حمله نظامی به ایران را جنگ روانی دشمنان دانست و با اشاره به اقتدار نظامی نیروهای مسلح، گفت: کوچک ترین تعرض دشمنان را با قاطعانه ترین شکل ممکن پاسخ خواهیم داد.
آيت الله عباس کعبي
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، پیش از ظهر امروز در دیدار شماری از جوانان از کشورهای مختلف اسلامی، بیداری اسلامی را از برکات انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری دانست.
 وی با بیان این که به برکت انقلاب اسلامی نصرت های زیادی شامل حال مسلمانان شده است، تاکید کرد: مقاومت اسلامی امروز استکبار جهانی و صهیونیست ها را مستاصل کرده است و آنها نمی دانند در مقابل این موج چه عکس العملی باید از خودشان نشان دهند. 
عضو جامعه مدرسین با اشاره به این که امروز دشمنان با جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به اعتقادات و باورهای ایمانی جوانان مسلمان هستند، تصریح کرد: باید در مقابل توطئه های دشمنان از همه جهت خود را آماده نگه داریم و بهترین راه مبارزه با جنگ نرم دشمنان از جهت فردی تهذیب نفس است. 
رییس مرکز مطالعات راهبردی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: برای مقابله با دشمنان تنها آمادگی نظامی کافی نیست، بلکه باید از لحاظ اعتقادی نیز خود را آماده نگه داریم.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تحولات سوریه، ماهیت تحولات این کشور با سایر کشورهای اسلامی از جمله مصر و تونس را متفاوت دانست و مقابله با ظلم و استکبار، آمریکا و رژیم صهیونیستی و اسلام خواهی را از وجوه بارز بیداری اسلامی دانست و گفت: در تحولات سوریه استکبار جهانی به همراهی برخی کشورهای منطقه بسیج شده اند تا جریان مقاومت را بشکنند. 
قطر، عربستان و ترکیه آتش بیار معرکه سوریه شده اند
آیت الله کعبی با اشاره به لابی های گسترده صهیونیسم بین الملل برای مقابله با نظام سوریه، گفت: برخی کشورهای منطقه از جمله قطر، عربستان و ترکیه نیز متاسفانه فریب توطئه استکبار را خورده و آتش بیار معرکه شوده اند. 
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم فتنه سوریه را به نبرد حق و باطل تشبیه کرد و گفت: در حال حاضر گروه های مختلف مسلح از سوی استکبار جهانی و برخی حکام مرتجع منطقه به انواع سلاح ها مسلح شده اند و در اقدامات تروریستی مردم، زنان و کودکان بی گناه را هدف قرار می دهند.
این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در سوریه مثلث نفاق، صهیونیسم و ارتجاع هم قسم شده اند تا جریان مقاومت را دچار اشکال کنند، اما به فضل خدا به جایی نخواهند رسید و حکومت سوریه از این بحران خارج خواهد شد و مکر توطئه گران به خودشان باز خواهد گشت.
آیت الله کعبی با محکوم کردن اهانت به ساحت حضرت رسول الله(ص) گفت: انتفاضه جهانی امت اسلام در حمایت از پیامبر(ص) در حال شکل گیری است، این انتفاضه تمام مسلمانان از فرقه های مختلف را متحد خواهد کرد و این مهم نوید دهنده آینده خوبی است.
تهدیدات دشمنان جنگ روانی است
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تهدیدات دشمنان به حمله نظامی را جنگ روانی علیه ایران دانست و اقدام نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل را نمایش مضحک و خنده دار که تمسخر جهانی را به دنبال داشت، توصیف کرد.
وی گفت: امروز نظام اسلامی در اوج اقتدار و توانایی ایستاده است و اگر آنها دست به حماقتی بزنند و کوچک ترین حمله ای به ایران بکنند، این نبرد تمام نخواهد شد مگر با نابودی و اسقاط رژیم صهیونیستی. 
معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین با بیان این که آنها از مواجهه نظامی با ایران هراسان هستند و تهدیدات شان جنگ روانی بیش نیست، ابراز داشت: استراتژی ما نیز تهدید در مقابل تهدید است و در مقابل هرگونه اقدامی محکم ترین پاسخ و واکنش را نشان خواهیم داد و مقامات نیروهای مسلح کشورمان نیز به این نکته اشاره و تاکید کرده اند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات