۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۱۴۱۰۹۴
امروز برگزار شد؛

تجمع اعتراض آمیز دانشجویان لرستانی در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر

خبرگزاری رسا ـ دانشجویان دانشگاه های لرستان امروز با برگزاری تجمع اعتراض آمیز، خشم و انذجار خود را نسبت به ساخت فیلم اهانت آمیز به ساحت پیامبر اکرم (ص) اعلام کردند.
تجمع دانشجويان مقابل دفتر کميسارياي عالي سازمان ملل در مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دانشجویان دانشگاه های استان لرستان امروز با سردادن شعار های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیست» خشم و انزجار خود را نسبت به ساخت فیلم اهانت آمیز به ساحت پیامبر اکرم (ص) اعلام کردند.

 

حسن زمانیان، رییس دانشگاه خرم آباد در این تجمع اعتراض آمیز، توهین به پیامبر اکرم(ص) را نشانه ضعف دشمنان برشمرد و افزود: سرنگونی نوکران استکبار جهانی در کشورهای اسلامی آنان را مجبور به اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص) کرده است.

 

وی همچنین اقدام روزنامه شرق در انتشار کاریکاتور موهن را محکوم و اظهار داشت: اگر غربی‌ها با ساخت فیلم موهن، به ساحت پیامبر اکرم(ص) اهانت کرده‌اند، روزنامه شرق با انتشار این کاریکاتور که نشان از حضور کورکورانه رزمندگان در دفاع از میهن اسلامی را دارد به فرزند رسول خدا(ص) اهانت کرده است.

 

بر اساس این گزارش، اعضای تشکل‌های اسلامی سیاسی، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد بروجرد نیز امروز در تجمع خود در این دانشگاه انزجار خود را از اقدام موهن استکبار اعلام کردند.

 

حجت‌الاسلام حسن ترابی، امام جمعه شهرستان بروجرد در این تجمع اعتراض آمیز اقدام موهن دشمن در اهانت به پیامبر را در مواجهه با بیداری اسلامی و موج اسلام خواهی در جهان دانست و افزود: با وجود اقدامات اسلام ستیزانه دشمن شاهد گسترش روز افزون اسلام در جهان هستیم.

به گزارش رسا، دانشجویان شهرستان الیگودرز نیز در محکومیت توهین به ساحت پیامبراکرم (ص ) در مسجد این دانشگاه تجمع کردند.

حجت الاسلام رضا حقیان، امام جمعه الیگودرز در این تجمع با بیان این که بار دیگر دست جنایتکار استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا بیرون آمده است ابراز داشت: دشمن، اعتقادات پاک دینی و مذهبی مسلمانان را هدف قرار داده است./9464/پ203/س

ارسال نظرات