۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۱۴۱۲۸۲
صبح امروز برگزار شد:

راهپیمایی اهالی جنوب شرق تهران در اعتراض به اهانت به رسول الله

خبرگزاری رسا ـ راهپیمایی اهالی مشیریه و شهرک رضویه دراعتراض به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)، با حضور روحانیان، نمازگزاران، فعالان فرهنگی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
راهپيمايي مردم اصفهان در محکوميت اهانت به پيامبر اعظم (ص)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اهالی جنوب شرق شهر تهران در اعتراض به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، راهپیمایی با شکوهی را صبح امروز جمعه چهاردهم مهرماه با حضور روحانیان، نمازگزاران و فعالان فرهنگی برگزار کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی از مساجد صاحب الزمان(ع)، ولی عصر(ع)، امام حسن مجتبی(ع) در مشیریه و مسجد امام سجاد(ع) شهرک رضویه راهپیمایی را آغاز کردند و در چهارراه اول مشیریه تجمع اعتراض آمیز علیه اهانت کنندگان به رسول الله(ص) را برگزار کردند.

در این مراسم حجت الاسلام مهدی معراجی، رییس ناحیه شهید محلاتی مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به فیلم و کاریکاتورهای اهانت آمیز کفار تأکید کرد: دشمنان بدانند با این اقدامات ذره ای از ارادت ما به رسول الله(ص) کاسته نشده است بلکه ارادت مسلمانان به ساحت مقدس پیامبر رحمت(ص) روز افزون خواهد شد.

وی تأکید کرد: دشمنان باید بدانند با این کارها راه به جایی نخواهند برد و ملت بصیر و بیدار تحت فرمان مقام معظم رهبری این اجتماعات را ادامه خواهند داد.

تظاهرکنندگان با سر دادن شعارهای «سکوت بر اهانت، خیانت است خیانت» «هیهات من الذله» «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا» «ما ذوالفقار حیدریم، فدایی پیغمبریم» «اسراییل این آخرین پیام است، ملت انقلابی آماده قیام است» و «حمایت از ولایت، اطاعت از رسول است» انزجار و نفرت خود را از دست اندرکاران ساخت فیلم موهن ابراز داشتند.

در این راهپیمایی شرکت کنندگان، پرچم های «محمد رسول الله» «لبیک یا رسول الله» «یا مهدی» «حزب الله لبنان» و «انتفاضه فلسطین» و همچنین پلاکاردهای «امت اسلام به خروش آمده، خون محمدی به جوش آمده» «أین هادم ابنیه الشرک و النفاق» «دفاع از ولایت برگه زرین ماست، اسراییل اسراییل دشمن دیرین ماست» و «برخیز ای مسلمان» را در دست داشتند.

شایان ذکر است در این تجمع نسل جوان حضور پررنگی داشتند، محل برگزاری این تجمع در چهارراه اول مشیریه با ریسه های کاغذی   DOWN WITH U.S.A و DOWN WITH ISRAEL تزیین شده بود و پرچم های آمریکا، رژیم صهیونیستی و کاریکاتور اوباما به آتش کشیده شد.

در پایان این راهپیمایی بیانیه ای به شرح ذیل قرائت شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر دشمنان اسلام و ایادی استکبار به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم جهانی مقدسات اسلام را مورد هجمه ای ناجوانمردانه قرار داده و با ساخت و پخش فیلمی موهن نسبت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) جسارت کردند و احساسات پاک و عواطف انسان های آزاده و مسلمانان در سراسر جهان را جریحه دار نمودند.

اینک ما مردم شهید پرور و ولایت مدار مشیریه و شهرک رضویه همگام و هم صدا با سایر مسلمانان در بلاد اسلامی به پا خواسته و با راهپیمایی خویش ضمن محکومیت شدید این اقدامات وقیحانه، نفرت و انزجار خود را نسبت به اهانت های گستاخانه فریاد می زنیم و این ضایعه تأسف بار را به محضر حضرت ولی عصر(عج) و امت بزرگ اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.

1ـ ما راهپیمایان و تجمع کنندگان اعلام می داریم هر گونه اهانت و هتک حرمت به ساحت انبیای الهی(ع) و خصوصا رسول گرامی اسلام(ص) را شدیدا محکوم کرده، سازندگان مغرض  و حامیان گستاخ این گونه اقدامات  موهن بدانند که ما مسلمانان تا پای جان از مقدسات شریعت نورانی اسلام و ساحت نبی مکرمش دفاع می کنیم.

2ـ به استناد طومار امضا شده اهالی محله های رضویه و مشیریه از دبیر کل سازمان ملل متحد و همچنین مسئولین محترم قوه قضاییه خواستاریم تا با طی مراحل قانونی سازندگان فیلم موهن و کاریکاتوریست های بی هویت را محاکمه و به اشد مجازات برسانند که در غیر این صورت ما جوانان ایران اسلامی اقدام انقلابی نموده و این عوامل دست نشانده آمریکا و اسراییل را به سزای عمل شان می رسانیم.

3ـ همه بیماردلان غرب و شرق عالم، آمریکا شیطان بزرگ، انگلیس روباه پیر استعمار و اسراییل مولود نامشروع صهیونیسم باید بدانند که این گونه اقدامات جنون آمیزشان باعث ایجاد وحدت بیشتر و ایمان عمیق تر توده های مسلمان شده و یقین بدانند که تاوان سنگین این اهانت را خواهند پرداخت.

4ـ وظیفه  خود و مردم شریف کشورمان می دانیم با حمایت از نام گذاری سال 91 به عنوان سال حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی حدالامکان از مصرف کالاهای خارجی اجتناب کرده و با تحریم کالاهای آمریکایی خشم و انزجار خود را از این اقدامات موهن به نمایش بگذاریم.

5ـ ازعموم مسلمان، مردم ایران اسلامی و همه اقشار و اصناف اعم از کسبه، ورزشکاران، هنر مندان، و دانشجویان و دانش آموزان و کارمندان و همه و همه خواستاریم تا بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مدظله العالی اجازه ندهند که جبهه استکبار خود را از خشم ایران اسلامی نجات دهد لذا هرکس به هر نحو قانونی و مشروع باید خشم و انزجار خود را نسبت به این اقدام موهن اعلام بدارد.

6ـ در پایان در پیشگاه پروردگار عالم جل جلاله، ذوات نورانی معصومین(ع)، امام راحل(ره) و ارواح طیببه شهدا بار دیگر پیمان می بندیم که تا آخرین نفس از انقلاب و ولایت فقیه پشتیبانی و در جهت تحقق آرمان های رفیع آن بکوشیم.

گفتنی است این راهپیمایی و تجمع اعتراض آمیز در ساعت 11 به پایان رسید./956/پ201/ص

ارسال نظرات