۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۴۱۳۰۸
نماینده ولی فقیه در گیلان:

کارشناسان و منتقدان اقتصادی در اظهارنظرهای خود دقت کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رشت با تاکید بر این که دولت تلاش خود را برای حل مشکل ارز به کار بسته است، از منتقدان و کارشناسان خواست با توجه به سوء استفاده دشمنان از مشکلات اقتصادی کشور مراقب اظهارنظرهای خود باشندو
نماينده ولي فقيه در گيلان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از رشت، حجت الاسلام والمسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های نماز جمعه رشت، با اشاره به افزایش نرخ ارز، اظهار داشت: در موضوع افزایش نرخ ارز نباید همه تقصیرها را به گردن دولت انداخت؛ دولت در زمینه مهار نرخ ارز ضعف هایی دارد، اما همه تلاش خود را برای حل مشکل ارز می کند.

 

وی با بیان این که تحریم ها و عده ای عوامل فرصت طلب در افزایش نرخ ارز مؤثر هستند، گفت: دشمن از درگیری های اقتصادی داخلی سوء استفاده می کند بنابراین کارشناسان و منتقدان باید در اظهار نظرهای خود دقت کنند.

 

امام جمعه رشت سوداگران اقتصادی و عوامل بیگانه را در افزایش نرخ ارز مؤثر دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی اقتضا می کند در شرایط کنونی و با وجود تحریم احتیاجات خود را از محصولات داخلی تامین کنیم.

 

خطیب نماز جمعه رشت در ادامه با انتقاد از طرح صهیونیستی آمریکایی ترکیه برای حمله به سوریه، افزود: ترکیه با همکاری قطر و عربستان به نفع رژیم صهیونیستی و آمریکا عمل می کند. 

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود یادآور شد: سوریه پایگاه مقاومت است و حمله ترکیه به سوریه به ضرر عراق، لبنان و ایران است. 

 

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین با اشاره به 17 مهرماه و روز کودک، اظهار کرد: اسلام برای کودک و فرزند از پیش از تولد تا مرحله نوجوانی و جوانی حقوق فراوانی قرار داده است.

 

امام جمعه رشت با بیان این که غرب با سوق دادن جوامع به سوی فساد، با متلاشی کردن بنیان خانواده، جایگاه کودک را در جامعه به خطر انداخته است، گفت: تربیت کودکانی سالم و معنوی در گرو تحکیم بنیان خانواده است.

 

خطیب نماز جمعه رشت در بخشی دیگر از سخنان خود با محکوم کردن اهانت به پیامبر اکرم(ص) گفت: غرب با این اهانت به دنبال کمرنگ کردن توجهات به بیداری اسلامی بود و این اقدام خود بر شدت موج بیداری اسلامی افزود./950/پ202/ج

ارسال نظرات