۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۱۴۱۵۵۶
امام جمعه سراب:

عوامل پشت پرده آشفتگی بازار به مردم معرفی شوند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام اکرمی گفت: دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی با جدییت عوامل پشت پرده آشفتگی بازار طلا و ارز را شناسایی و به مردم معرفی کنند.
امام جمعه سراب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب، حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب، امروز در جمع فرهنگیان این شهر اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی مترصد هر فرصتی هستند تا زهر خود را بر پیکره نظام اسلامی وارد کنند، امروز کشور با توطئه‌های اقتصادی دشمن رو به رو است.

 

امام جمعه سراب با تشکر از اقدامات چند روز اخیر مسؤولان در کاستن از التهابات بازار سکه و ارز اظهارکرد: باید دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور با جدییت عوامل پشت پرده این آشفتگی را شناسایی و به مردم معرفی کنند.

 

وی با تأکید بر این‌که باید دست دلالان و سودجویان باید از اقتصاد کشور کوتاه شود، افزود: مردم ایران اسلامی به خاطر نظام و انقلاب اسلامی و برای خنثی کردن توطئه های بیگانگان بسیاری از ناملایمات را به جان میخرند، از سوی دیگر دولتمردان نیز باید تلاش بیشتری برای مهار قیمت‌ها و گرانی داشته باشند.

 

حجت الاسلام اکرمی با بیان این‌که مردم ایران بر دشمنان خود فائق آمده‌اند و نظام سلطه را به استیصال کشیده‌اند، تصریح کرد: ملت ایران همان گونه که در سه دهه گذشته توانستند تحریم‌های دشمنان را خنثی کنند، امروز نیز توطئه‌های روانی و اقتصادی استکبار جهانی را بی‌اثر خواهند کرد

 

رییس شورای فرهنگ عمومی سراب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت دانش آموزان اظهار داشت: اگر خانواده ها و مدارس بتوانند به صورت منسجم و اصولی تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان را در راستای ارزش های متعالی اسلامی و انسانی شکل دهند در آن صورت مشکل چندانی در دوره جوانی پیش نخواهد آمد.

 

وی بر آسان‌گیری امر ازدواج میان جوانان تأکید کرد و یادآور شد: مهریه‌های سنگین و مراسم‌های پرخرج و تشریفاتی نه تنها سبب تحکیم پایه‌های زندگی نخواهد شد، بلکه به سست‌شدن بنیان زندگی و فروپاشی آن می‌انجامد.

 

امام جمعه سراب خداترسی و پرهیز از گناه را موجب رستگاری و فلاح انسان‌ها دانست و ادامه داد: دنیا محل آزمون و امتحان است و از ابزارهای مهم این امتحان‌ها مقام و ریاست، پول و ثروت و شهوت هستند./949/پ202/س

ارسال نظرات