۱۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۱۴۱۸۶۸

طرح ختم هزاران صلوات هدیه به پیامبر اکرم در قم اجرا شد

خبرگزاری رسا ـ طرح ختم هزاران گل صلوات در پاسخ به اهانت‌های اخیر هدیه به روح مطهر پیامبر اکرم(ص) در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.
صلوات

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد نامداری، مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه طرح ختم هزاران صلوات هدیه به پیامبر اکرم(ص) در پاسخ به اهانت کارگردان آمریکایی ـ صهیونیستی به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) در حال اجراست و همچنان ادامه دارد، گفت: این طرح معنوی به‌همت روابط عمومی و جهت ترویج مبانی اسلامی و مقابله با توطئه‌های ایادی استکبار برنامه‌ریزی و اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان با ارسال پیامک به سامانه پیام کوتاه این دانشگاه به شماره 30006207 تعداد ختم صلوات‌های خود را اعلام کردند، تصریح کرد: طبق آخرین شمارش انجام شده از تعداد ختم صلوات‌ها، تاکنون کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قم حدود صد هزار صلوات هدیه به روح مطهر پیامبر اکرم(ص) کرده‌اند.

نامداری افزود: اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قم در پی هتک حرمت ساحت نبی مکرم اسلام(ص) و اهانت به مقدسات مسلمانان با انتشار بیانیه علیه توطئه‌های ایادی استکبار، تجمع اعتراض‌آمیزی نیز برگزار و آمادگی خود را جهت صیانت از ارزش‌ها اعلام کردند.

 وی خاطرنشان کرد: همچنین اعضای هیأت علمی و کارکنان این دانشگاه در اقدامی هماهنگ با کاربران اینترنت در کشورهای اسلامی استفاده از موتور جستجوی گوگل را در روزهای سوم و چهارم مهر تحریم کردند. /907/د102/ن

ارسال نظرات