۲۰ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۱۴۲۱۴۹
آیت الله مهمان نواز:

رهبر ایران اسلامی با مدعیان رهبری دیگر کشورها قابل مقایسه نیست

خبرگزاری رسا ـ آیت الله مهمان نواز اظهار داشت: اگر روحانیت و ملت ایران بخواهند رهبر عظیم الشأن ایران اسلامی را با مدعیان رهبری جهان مقایسه کنند، باید بدانند که این مقایسه در روی کره زمین مقایسه ای ناصحیح و بدون اعتبار است.
آيت الله مهمان نواز از علماي خراسان شمالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت الله مهمان نواز، نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق بجنورد در مراسم دیدار طلاب خراسان شمالی با حضرت آیت الله خامنه ای که شب گذشته در مصلای شهرستان بجنورد برگزار شد، گفت: دیدار مردم ولایتمدار استان خراسان شمالی با مقام معظم رهبری موفقیت بزرگی است که نصیب مردم این مرز و بوم شده است.

وی ادامه داد: مردم این منطقه سالیان سال است که چشم انتظار حضور مقام معظم رهبری در این استان بوده اند و با این تشریف فرمایی رهبر انقلاب این انتظار به نتیجه رسید.

آیت الله مهمان نواز تشریف فرمایی رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان خراسان شمالی را موجب برکت، عزت و سربلندی نظام و ملت ایران اسلامی دانست و با تشکر از مردم ولایتمدار استان خراسان شمالی در استقبال پرشور از رهبر انقلاب، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی جوانان و پاره تن خود را در راه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اهدا کردند و این راه همان راهی است که حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با جوانان عزیزشان برای ارتقای اسلام عزیز برای ما ترسیم کردند.

وی در ادامه ضمن دعا برای سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری، ابراز داشت: اگر روحانیت و ملت ایران بخواهند رهبر عظیم الشأن ایران اسلامی را با مدعیان رهبری جهان مقایسه کنند، باید بدانند که این مقایسه در روی کره زمین مقایسه ای ناصحیح و بدون اعتبار است و این امر با مطالعه تاریخ اسلام و سایر ممالک اسلامی قابل تشخیص است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان به نهضت امام خمینی(ره) در آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: امام خمینی(ره) راه این نهضت را ترسیم کردند و بعد از ایشان مقام معظم رهبری راه ولایت الهی را ادامه داده و در امتداد این راه حرکت کرده اند./968/پ202/س

 

ارسال نظرات