۲۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۴۲۲۰۱

گردهمایی تجلی خدمت در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی خادمین کریمه اهل‌بیت(ع) در مدیریت شهری کلانشهر قم با عنوان تجلی خدمت به همت شهرداری قم برگزار شد.
شهرداري قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، این گردهمایی امروز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان و با حضور پرسنل شهرداری قم«خادمان حضرت معصومه(س)» در سالن همایش های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.

در این گردهمایی که محمد دلبری، شهردار و معاونان وی در مناطق مختلف شهر قم حضور داشتند، مدیر روابط عمومی شهرداری در سخنانی از حضور پرسنل شهرداری در این گردهمایی قدردانی کرد و در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان به سخنرانی پرداخت.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اهمیت آبادی و پاکیزگی شهرها، گفت: باید همه با هم در صدد آبادانی و پاکیزگی شهرها همان‌گونه که خداوند به انبیا(ع) توصیه کرده‌اند تلاش کنیم و هدف خداوند را محقق سازیم تا مورد لطف و رحمت الهی در دنیا و آخرت باشیم.

وی افزود: پرسنل شهرداری‌ها به سبب اینکه در پی تحقق اهداف خداوند هستند و با تلاش و زحمت خود برای آبادانی و زیبایی شهرها خدمت می‌کنند به غیر از حقوقی که در ازای زحمت دریافت می کنند خداوند در قیامت هم پاداش فراوانی به آنها خواهد داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان با اشاره به اینکه نیروهای شهرداری مورد لطف خداوند و دعای مردم هستند، اظهار داشت: این افراد به دلیل تلاش‌های زیادی که در پاکیزه نگه داشتن شهر، آبادی آن و خدمت به مردم انجام می‌دهند مورد رحمت و عطوفت خداوند قرار می گیرند.

در پایان این گردهمایی حسن خداپرست، مشاور شهردار قم به تشریح فعالیت‌های شهرداری و طریقه خدمت رسانی صحیح و مناسب به مردم پرداخت و افزود: پیامبراکرم(ص) فرمودند که عبادت 10 جزء دارد و 9 جزء آن کسب روزی حلال است، بر این اساس زحمات پرسنل شهرداری جزء این 9 مورد است.

وی اظهار داشت: روزی نیروهای شهرداری که با زحمت و مشقت فراوان به دست می‌آید و برای تحقق هدف الهی، خدمت رسانی به مردم، پاگیزگی و آبادانی شهر و رضایت مردم صورت می‌گیرد، ، حلال است.

مشاور شهردار قم با بیان اینکه نگرش شهرداری‌ها نسبت به پرسنل انسان‌گونه است، گفت: در شهرداری هر فرد دارای ارزش والایی است و مورد احترام واقع می‌شود؛ سعی پرسنل شهرداری، تلاش برای بکارگیری منابع و نیروی انسانی در آبادانی و پاکیزگی شهر با مدیریت صحیح برای کاربردی‌تر شدن این امور است.

گفتنی است، گردهمایی تجلی خدمت صبح پنجشنبه بیستم مهر از ساعت 9 تا 11 در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه‌اطهار از سوی شهرداری قم برگزار شد. /907/پ202/ی

ارسال نظرات