۲۲ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۷
کد خبر: ۱۴۲۳۹۳

تجلیل از پدر و مادر 6 شهید و جانباز در مدینه

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با حضور در یکی دیگر از هتل‌های محل استقرار جمعی از زائران ایرانی، ضمن دیدار و گفت‌وگو با حاضران در ضیوف الرحمان، از پدر و مادر سه شهید و سه جانباز دفاع مقدس تجلیل کرد.
تجلیل از پدر و مادر 6 شهید و جانباز در مدینه

به گزارش خبرگزاری رسا، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با حضور در یکی دیگر از هتل‌های محل استقرار جمعی از زائران ایرانی، ضمن دیدار و گفت‌وگو با حاضران در ضیوف الرحمان، از پدر و مادر سه شهید و سه جانباز دفاع مقدس تجلیل کرد.
 
در این دیدار که جمعی از مدیران بعثه مقام معظم رهبری و رییس ستاد مدینه سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر را همراهی می کردند.

 وی از هتل الصافیه الیاس که میزبان شش کاروان، شامل 1100 نفر از زائران استان‌های آذربایجان غربی، تهران، اصفهان و سیستان و بلوچستان است، دیدن کرد و در گفت‌وگو با زائران در جریان پاره‌ای مشکلات و مسائل آنان قرار گرفت و دستور بررسی آنها را صادر کرد.
 
در این دیدار، پدر و مادر شهیدان و جانبازان اسماعیلی از کاروان تهران، با خوشامدگویی به نماینده ولی فقیه، مقدم او را گرامی داشتند که در مقابل قاضی عسکر با ابراز امتنان از ایشان، این بزرگواران را مورد تفقد قرار داد.
 
حاج آقا اسماعیلی و حاجیه خانم محمدی، پدر و مادر سه شهید دفاع مقدس و سه جانباز سرافراز انقلاب اسلامی، امسال از میهمانان حرم نبوی‌اند.

 همچنین دو کاروان از شش کاروان حاضر در هتل از هموطنان اهل سنت ایرانی‌اند که در دیدار با نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی از خدمات مسوولان در حج امسال ابراز رضایت کردند./917/د102/ن

ارسال نظرات