۲۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۱۴۲۴۹۰
حجت الاسلام معین دقیق:

پیروزی حزب الله لبنان نتیجه غدیر است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام معین دقیق از اعضای حزب الله لبنان پیروزی حزب الله در پرواز چندساعته بر فراز فلسطین اشغالی را نتیجه غدیر دانست.
حزب الله لبنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام معین دقیق از روحانیان لبنان عصر امروز در اجلاس بین المللی دهه غدیر که با شعار «گسترش جهانی غدیر؛ استمرار نقش امامت در بیداری اسلامی» در دانشگاه امام صادق(ع) تهران در حال برگزاری است با اشاره به مقاله خود با عنوان «غدیر کلید بیداری اسلامی» گفت: دین اسلام در عبادات و معاملات فردی و حتی احکام جزئی هم بعد اجتماعی را برای امت در نظر دارد.

حجت الاسلام معین دقیق افزود: رسیدن به اهداف دین کامل نمی شود مگر با وجود حاکم امت اسلامی که از طرف خدا برگزیده شده باشد.

وی با بیان این که بصیرت در تمام امور لازمه رهبری امت بعد از پیامبر(ص) است گفت: در روز غدیر خم خداوند این رهبر و حاکم را معرفی کرده است.

عضو حزب الله لبنان با اشاره به جاری ساختن حکومت ولایت فقیه توسط امام خمینی(ره) گفت: ولی فقیه ادامه دهنده خط امامت است.

وی افزود: نظام عزیز جمهوری اسلامی از برکات امامت و ولایت است و کسی قادر نیست از عظمت آن بکاهد و این عظمت با ولایت امام خامنه ای استمرار دارد.

حجت الاسلام معین دقیق با اشاره به نفوذ هواپیمای بدون سرنشین حزب الله لبنان در فلسطین اشغالی گفت: این پیروزی بزرگ پرواز چند ساعته بر فراز فلسطین اشغالی نتیجه غدیر است و به برکت روز غدیر پیروزی های دیگری حاصل خواهد شد./959/پ202/ص

ارسال نظرات