۲۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۱۴۲۵۰۶

چند خبرکوتاه از خوزستان

خبرگزاری رسا ـ مراسم تشییع و تدفین دو تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور مسؤولان استانی و لشکری در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.
چند خبرکوتاه از خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم تشییع و تدفین دو تن از شهدای هشت سال دفاع مقدس، سه شنبه بیست و پنجم مهرماه  با حضور مسؤولان استانی و لشکری در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.

 مراسم تشییع این شهدا ساعت 8:30 از میدان بسیج اهواز آغاز و آیین تدفین آنها در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار خواهد شد.

 دانشگاه شهید چمران اهواز از جامعه دانشگاهی و حوزوی شهرستان اهواز دعوت بعمل آورد تا در مراسم باشکوه تشییع و تدفین دو تن از شهدای هشت سال دفاع مقدس شرکت کنند.

تجمع اعتراض آمیز جامعه اساتید و دانشجویان دانشگاه شهید چمران در محکومیت اهانت به پیامبر

مراسم تجمع و راهپیمایی اعتراض آمیز اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر خوبی ها امروز یکشنبه بیست و سوم مهر ماه ساعت 30/10 در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش تجمع اعتراض آمیز دانشجویان شهید چمران اهواز در حالی برگزار می شود که طی روزهای گذشته مردم خوزستان با برگزاری راهپیمایی و تجمعات اعتراض آمیز محاکمه عاملان اصلی این جنایت بزرگ را خواستار شدند.

گفتنی است سخنران این آیین حجت الاسلام والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، مدیر حوزه های علمیه خوزستان است.

قابل ذکر است حد فاصل این راهپیمایی از میدان فناوری تا مسجد امام خمینی(ره) دانشگاه شهید چمران اهواز است.

تشریح برنامه های هفته حجاب و عفاف در دانشگاه شهید چمران اهواز

آیین افتتاحیه هفته حجاب و عفاف در دانشگاه شهید چمران اهواز  یکشنبه بیست وسوم مهرماه ساعت 30/12 با حضور اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی در سالن کنفرانس حوزه ریاست این دانشگاه برگزار خواهد شد.

بر پایه این گزارش آیین قرآنی و دینی محفل انس با قرآن به مناسبت تکریم حجاب و عفاف با حضور قاریان برجسته بین المللی و کشوری روز دوشنبه بیست و چهارم مهرماه ساعت 12:30 در مسجد امام خمینی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار خواهد شد.

همچنین همایش بزرگ و باشکوه ازدواج های آسمانی نیز روز سه شنبه بیست و پنجم مهرماه ساعت 30/12 همزمان با تشییع و تدفین دو تن از شهدای هشت سال دفاع مقدس و با حضور زوج های دانشگاهی و مسؤولان استانی و لشکری در سالن همایش های دانشکده علوم پزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار خواهد شد.

معرفی سرپرست جدید سازمان ملی نخبگان خوزستان

دکتر نسرین سلطان خواه معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان طی حکمی دکتر فیروزی را به عنوان سرپرست جدید سازمان ملی نخبگان خوزستان معرفی کرد.

در این حکم آمده است : نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان عزیز در استان خوزستان و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسؤولان آن استان و با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به عنوان سرپرست بنیاد نخبگان استان خوزستان منصوب می نمایم.

شایسته است با اتکا به خداوند متعال، در چارچوب اساسنامه بنیاد ملی نخبگان، آیین‌نامه تأسیس و اداره دفتر نخبگان استان و مصوبات هیأت امناء بنیاد و با بهره‌مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاش های ذی قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندی های گسترده و ارزشمند استان همت گمارید؛ بدیهی است استاندار محترم و روسا و مدیران محترم دانشگاه ها و مراکز علمی، فرهنگی و صنعتی استان همکاری شایسته را با جنابعالی مبذول خواهند داشت./9461/د101/ب

ارسال نظرات