۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۱۴۲۸۷۹

اطلس جامع علمی، پژوهشی طلاب حوزه علمیه خوزستان گردآوری می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان از گردآوری اطلس جامع علمی پژوهشی طلاب حوزه علمیه خوزستان خبر داد.
حجت الاسلام آلبکل ـ معاون آموزش حوزه علميه خوزستان

حجت الاسلام علی آلبکل، معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از گرد آوری اطلس جامع علمی، پژوهشی طلاب حوزه علمیه خوزستان خبر داد.

وی تصریح کرد: هر طلبه ای که تحقیق و مقاله ای در هر زمینه نوشته است می تواند آن را جهت چاپ در اطلس جامع علمی، پژوهشی حوزه علمیه خوزستان به معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان ارسال کند.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان خاطرنشان کرد: طلاب می توانند آثار خود را در موضوعات تفسیر و علوم قرآنی، فقه و حقوق اسلامی، کلام، علوم حدیث و درایه، اصول فقه، فلسفه و منطق، اخلاق و تربیت، تاریخ اسلام، ادبیات و علوم انسانی مرتبط با حوزه دین تا سی ام مهرماه سال جاری ارسال کنند.

حجت الاسلام آلبکل افزود: آثاری که در زمینه پژوهش های مرتبط با مهدویت، آراء و اندیشه های علامه حلی و بیداری اسلامی از سوی طلاب پایه هفتم و بالاتر ارائه شوند از امتیاز ویژه برخوردار خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: مدیرانی که بیشترین طلاب از مدارس آنها اقدام به ارائه مقاله کنند در مراسمی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان با اشاره به فراخوان آثار پژوهشی طلاب جوان سراسر کشور جهت شرکت در پنجمین جشنواره علامه حلی(ره) گفت: در استان خوزستان از طلاب شرکت کننده در این جشنواره تقدیر به عمل خواهد آمد.

حجت الاسلام آلبکل نحوه ثبت نام را از طریق سامانه اینترنتی ثبت نام جشنواره به آدرس www.jhelli.ir عنوان کرد./9464/ت303/ب

ارسال نظرات