۲۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۴۳۳۴۱
امام جمعه خوی:

پهباد حزب الله لبنان ملک الموت اسرائیل بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شکوری با بیان این‌که هنوز رژیم صهیونیستی به قدرت حقیقی ایران و حزب الله لبنان آگاه نیست، گفت: پهباد حزب الله لبنان ملک الموت اسرائیل بود.
حجت الاسلام سيد رضي موسوي شكوري
امام جمعه شهرستان خوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوی، حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری، امام جمعه خوی، امروز در خطبه های نمازجمعه با اشاره به نفوذ پهباد حزب الله لبنان در عمق مناطق فلسطین اشغالی اظهار داشت: نفوذ پهپاد حزب الله لبنان تا عمق یکصد کیلومتری فلسطین اشغالی و ارسال اطلاعات لازم موجی از ترس و وحشت را بر جان اسرائیل غاصب انداخته است.

 

وی با بیان این‌که هنوز رژیم صهیونیستی به قدرت حقیقی ایران و حزب الله لبنان آگاه نیست، گفت: پس از شکست جنگ 33 روزه این شکست مفتضحانه دوم رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت اسلامی بود که مورد حمایت دولت مردان لبنان نیز قرار گرفت، در واقع این پهپاد ملک الموت رژیم اشغالگر بود.

 

مسؤول شورای فرهنگ عمومی خوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قطع شبکه های ماهواره ای رادیویی و تلویزیونی جمهوری اسلامی از سوی شرکت آرکیوا در اثر فشار لابی آمریکایی صهیونیستی گفت: این اقدام خلاف قانون و قرارداد ایران و غرب است که حکایت از عمق تأثیرگذاری پیام‌های جهانی جمهوری اسلامی دارد.

 

حجت الاسلام شکوی تصریح کرد: این اقدام مضحک و مذبوحانه نشانگر این نکته اساسی است که آزادی بیان و حقوق بشر ملعبه دست حاکمان کشور های غربی و اروپایی قرار گرفته و آنان از یک سو به نام آزادی بیان به مقدسات مسلمانان جهان توهین می کنند و از سوی دیگر مقابل بیان و پیام روشنگر و حقیقت جمهوری اسلامی را می گیرند، جهانیان نباید در برابر این تروریسم فرهنگی سکوت کنند.

  

خطیب جمعه خوی با اشاره به پایان سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی اظهار داشت: حمایت از عملکرد مسؤولان، تأکید بر پایداری جمهوری اسلامی در مواضع اصولی خود، تحقیر استکبار جهانی، تشریح پیشرفت های نظام، اعلان آمادگی نیروهای مسلح بر دفاع همه جانبه از کشور در توصیه های اخیر معظم له تجلی یافته است.

 

وی طرح 20 سوال مهم در مورد سبک زندگی، حمایت قاطع از بسیج و عملکرد آن، توصیه به دولتمردان مبنی بر اتمام طرح های نیمه تمام از جمله دیگر مواضع و فرمایشات مقام معظم رهبری بود که تجلی عزت و اقتدار جمهوری اسلامی بوده است.

 

امام جمعه خوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن مناسک حج گفت: هدف از انجام مناسک حج، شناخت نسبت به فلسفه عبودیت در درگاه الهی و درک اهمیت و ضرورت تبعیت از ولایت، مودت و جهاد در راه خدا علیه دشمنان اسلام است.

 

حجت الاسلام شکوری در بخشی از خطبه اول نماز جمعه خوی با اشاره به عاقبت فساد اخلاقی قوم لوط، گفت: متأسفانه در جاهلیت مدرن غرب و اروپا اعمال کثیف قوم لوط نه تنها عملی شده، بلکه در کشورهایی مانند انگلستان وجهه قانونی به خود گرفته و حمایت از هم جنس بازی شعار انتخاباتی آمریکا می شود.

 

وی سازماندهی راهپیمایی جهانی هم جنس بازان را افتخار رژیم صهیونیستی دانست و افزود: باید کشورهای جهان تلاش کنند تا جوامع خود را در برابر این انحطاط اخلاقی واکسینه کنند، در چنین شرایطی باید گفت؛ بحران اخلاق و معرفت در غرب موج می زند./935/پ202/ب

ارسال نظرات